י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רוצה להבריח נשק

דיווח: חיזבאללה מתכנן להשתלט על חלקים מנמל התעופה בלבנון

בלבנון מדווחים כי ארגון הטרור חיזבאללה מחפש דרכים להעברת אמצעי לחימה לתוך המדינה, ורוצה להשתלט על חלקים מנמל התעופה בלבנון. המהלך עורר ביקורות בלבנון

דיווח: חיזבאללה מתכנן להשתלט על חלקים מנמל התעופה בלבנון
דרום לבנון צילום: Pixabay

אתר החדשות הלבנוני "סות ביירות אינטרנשיונל", המתנגד לחיזבאללה, דיווח אתמול (ראשון) מפי מקורות מודיעיניים כי בארגון הטרור חיזבאללה מנסים להתגבר על מכשולים בהעברות אמצעי לחימה ללבנון, בדגש על נמל התעופה הבינלאומי של ביירות. על פי הדיווח, ישנם כמה גורמים בחיזבאללה שפועלים להשתלט על חלקים בנמל התעופה הבינלאומי ע"ש רפיק אל-חרירי כדי להתגבר על המכשולים האלה, כך מדווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

בדיווח הוזכרו כמה אישים מטעם הארגון שפועלים בנושא, ראש המועצה המבצעת בחיזבאללה ויד ימינו של נסראללה, האשם ספי א-דין, יועצו המיוחד של נסראללה, וליד רידא, החאג' פאדי, העומד בראש יחידת 4,400 בארגון שאחראית על העברות אמל"ח מאיראן וגורמים במשפחת ספי אדי - שעומדים בקשר עם בכירים איראנים.

בנוסף צוין ששר העבודות הציבורית הנאמן לחיזבאללה, על חמיה, קידם בניית אזור חדש בנמל התעופה מבלי להכריז על מכרז ומבלי לציית לחוק הזכות להגיע למידע, בטענה שהפרויקט הזה הוא כחלק ממאמצי הפיתוח של השדה. לפי הדיווח, בחיזבאללה סברו כי הצעד הזה יעבור בשקט ומבלי תשומת לב, אלא שהמהלך עורר ביקורות בלבנון.

ביירות לבנון חיזבאללה הברחת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד