כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא הייתה כוונה אנטישמית"

גיא פלג על גוטמן: "רוצים שהיא תשים שק על הראש שלה?"

העיתונאי גיא פלג שמשוחח עם מאזינים ברדיו 103FM התייחס לסערת גלית גוטמן גינה את הדברים, אך עם זאת אמר שהוא מסתפק בהתנצלות שלה: "עם כל הכבוד לא מדובר כאן במגישת חדשות מובילה, מדובר במישהי שמגישה רק את תוכנית הבוקר בשישי. מתייחסים לזה כאילו יונית לוי פתחה את המהדורה עם הדברים, עם זאת היא התנצלה"

גיא פלג על גוטמן: "רוצים שהיא תשים שק על הראש שלה?"
גיא פלג צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מאזינים עלו בתוכנית שיחות עם מאזינים ברדיו 103FM ושוחחו עם כתב המשפט של 'חדשות 12' גיא פלג על דבריה של המגישה בערוץ גלית גוטמן. אחד המאזינים תקף בחריפות את דבריה של גלית גוטמן, והביקורת באופן כללי נגד החברה החרדית ואמר: "האמירות הקשות שהקשבתי להן, זה לא התחיל בגלית גוטמן, זה נאמר בזריקת במריצות של ליברמן, זה ממשיך בשיא של מוצצי דם, התכוונה או לא התכוונה. זה הולך ומידרדר שהאוזן שלי לא יכולה לשמוע".

לדבריו, "לפיד וגנץ שאני בחרתי בהם באים ואומרים, 'אנחנו לא רוצים את ביבי'. הם גורמים לסיטואציה שהעסקנים החרדים, באים, והם יודעים את המצב ואת הסיטואציה ש'אם לא אנחנו, אין אף אחד אחר', והם מנצלים את זה".

לגופם של הדברים אמר פלג: "היה לי ברור שבכוונה שלה, ודאי שלא הייתה כוונה אנטישמית, ודאי שהיא לא התכוונה לייחס תכונות כאלה של מציצת דם כמו האנטישמים הגדולים שייחסו תכונות כאלה ליהודים. בסופו של דבר מה שנשמע ויצא החוצה הייתה אמירה שמוטב שלא הייתה נאמרת".

לדבריו, "בסמול טוק אתה יכול להגיד 'הבוס שותה לי את הדם', ולא יהיה לזה גוון אנטישמי. אבל כאן האמירה נאמרה על ציבור שלם, וזאת הנקודה".

במענה למאזין אחר שעלה בנושא גוטמן, אמר פלג: "עם כל הכבוד לא מדובר כאן במגישת חדשות מובילה, מדובר במישהי שמגישה רק את תוכנית הבוקר בשישי של קשת, יש הבדל עם כל הכבוד שאני רוחש לה, בין יונית לוי, לדנה וייס, לקרן מרציאנו, לתמר איש שלום. מתייחסים לזה כאילו יונית לוי פתחה את המהדורה עם הדברים, עם זאת היא התנצלה, מה הם רוצים שהיא תשים שק על הראש שלה?".

גיא פלג גלית גוטמן רדיו 103 FM הסתה אנטי חרדית הסתה נגד חרדים שנאת חרדים אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד