כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התפטר אחרי עשור

חילופי גברי במדינת טרור: היועץ לביטחון לאומי פרש אחרי עשור

עלי אכבר אחמדיאן, ששימש כבכיר במשמרות המהפכה - מונה למזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי, לאחר שעלי שמח'אני התפטר כעבור עשור בתפקיד. המחליף נמצא תחת סנקציות של האו"ם וארה"ב

חילופי גברי במדינת טרור: היועץ לביטחון לאומי פרש אחרי עשור
עלי אכבר אחמדיאן צילום: סוכנות הידיעות תסנים

סוכנות הידיעות האיראנית תסנים מדווחת, כי עלי אכבר אחמדיאן, ששימש כבכיר במשמרות המהפכה מונה למזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי, לאחר שעלי שמח'אני התפטר כעבור עשור בתפקיד.

עלי שמח'אני, מסיים כהונה של עשור כמזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי, משמש כיום כראש המרכז למחקרים אסטרטגים במשמרות המהפכה וחבר "המועצה לקביעת האינטרס של המשטר". לשעבר מפקד חיל הים וראש המטה במשמרות המהפכה.

עלי שמחאני, מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי של איראן שמסיים את תפקידו, מילא תפקיד מרכזי בפיוס איראן-סעודי, התפטר אחרי עשור. עלי אכבר אחמדיאן, בכיר לשעבר במשמרות המהפכה, מונה במקומו לתפקיד.

מחליפו עלי אכבר אחמדיאן הוא קצין בכיר לשעבר במשמרות המהפכה לשעבר מפקד חיל הים של משמרות המהפכה, ראש המטה המשותף של משמרות המהפכה, לאחרונה מנהל המרכז למחקרים אסטרטגיים של משמרות המהפכה. עמיחי שטיין מכאן חדשות מדווח, כי אכבר נמצא תחת סנקציות של האו"ם, ארה"ב ובריטניה.

 

איראן משמרות המהפכה ביטחון לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד