כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

חדש בסדרת קידס של ד"ר פישר: אל סבון ושמפו - לרחצה מכף רגל עד ראש לשמירה על היגיינת הגוף והשיער

ללא דמעות • נבדק דרמטולוגית • סנסיטיב - מתאים לעור רגיש

חדש בסדרת קידס של ד"ר פישר: אל סבון ושמפו  - לרחצה מכף רגל עד ראש  לשמירה על היגיינת הגוף והשיער
ד"ר פישר תינוקות וילדים מולטי חדש צילום: יח"צ

בכדי להפוך את הרחצה לחוויה מהנה עבור ילדים והורים, וכחלק מהטמעה של שגרה יומיומית ההכרחית לשמירה על ההיגיינה, פיתחו בד"ר פישר את סדרת קידס מולטי ויטמין המתאימה במיוחד לילדים, וכוללת מגוון רחב של תכשירי רחצה לילדים המועשרים בקומפלקס ויטמינים מגוון וחדשני.

כעת מרחיבה ד"ר פישר את סדרת קידס ומשיקה מוצר חדש- קידס אל סבון ושמפו ויטמינים לרחצה יומיומית מכף רגל עד ראש, המקל על הרחצה ונותן מענה גם לחפיפת הראש וגם לניקוי הגוף וכל זאת במוצר אחד, המנקה את העור והקרקפת בעדינות, מזין את העור ומעניק לו לחות ומגע רך ומלטף ומותיר את מראה השיער חיוני ומלא חיים וברק.

כמו כל התכשירים בסדרה, גם קידס אל סבון ושמפו ויטמינים מועשר בקומפלקס הכולל ויטמין E,C,A הידועים כאנטי אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ואקלים, ויטמין B3 ופרו-ויטמיןB5  המסייעים בהענקת לחות, רכות וגמישות ולמראה עור ושיער חיוני ובריא.  

המוצר מעוצב בצבעים צבעוניים ואל החברים המצוירים בסדרה מצטרף האריה החמוד, הוא מוצע בריח האהוב של הסדרה ומתאים לשימוש יומיומי לכל סוגי העור והשיער.

נבדק דרמטולוגית, ללא דמעות ועבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש.

תכולה: 750 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪, כעת במחיר השקה: 11.90 ₪

להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות

עוד בסדרת קידס מולטי- ויטמין:  שמפו, אל סבון, מרכך, שמפו + מרכך, קצף אמבט.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד