י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

'מקסוכות': אטרקציה מקסימלית לילדים בחול המועד

פפסיקו מקימה חוות מתקנים לשבירת שיאים אתגריים, שיפעל בימי חול המועד סוכות באמפי-פארק באלעד • הכניסה לפארק חופשית והשימוש במתקנים בתמורה לפקקים

'מקסוכות': אטרקציה מקסימלית לילדים בחול המועד

האטרקציה המרכזית והמקסימלית של ילדי הציבור החרדי בחול המועד סוכות תהיה ללא ספק פארק השיאים והחוויות של פפסיקו. בפארק שיפעל במתחם האמפי-פארק רחב הממדים בעיר אלעד, יוצב מבחר ענק של מתקנים אתגריים לילדים, הכוללים: אומגת ענק, קיר טיפוס, פחית הכסף המזכה בפרסים, קרוסלת שרשראות, ספינת פיראטים, קרוסלת מטוסים, קליעה למטרה, מתנפחים ועוד.
הפארק מוקם בשיתוף עיריית אלעד ובסיוע ראש העיר ישראל פרוש, שנרתם לפרויקט לטובתם ולרווחתם של תושבי העיר בפרט ולציבור הרחב בכלל.

במרכז המתחם תוקם גולת הכותרת של הפארק והיא 'פחית הכסף' של פפסי מקס. מדובר בפחית גדולת ממדים המתנשאת לגובה רב ונראית למרחקים, לתוכה נכנס ילד שנבלע אל תוך מערבולת הנוצרת ממפוח רב עוצמה, מסביבו מתעופפים מאות שוברים מהם הוא אמור לתפוס כמה שיותר תוך פרק זמן מוגדר. מתוך השוברים שהצליח לאסוף, הוא יוכל לזכות בפרסים יקרי ערך ומשתלמים במיוחד.

פארק החוויות יכלול בנוסף גם מגוון רחב של מתקנים ואטרקציות אתגריות, כמו-כן תוקם שדרה של 'משחקי קיוסק' שונים ומגוונים, שהמכנה המשותף ביניהם הוא שבירת שיאים וזכייה בפרסים.

הכניסה למתחם הפארק חופשית, והשימוש במתקנים השונים כרוכה במסירת פקקים של בקבוקים ממוצרי פפסיקו הכוללים את המשקאות הבאים: פפסי-מקס, פפסי, סבן-אפ, דיאט סבן-אפ ומירינדה.

יואש בן-אליעזר, סמנכ"ל השיווק ב'טמפו' אומר, כי "מותג פפסי-מקס משקף "מקסימום טעם – מינימום קלוריות", וכמוהו בדומה לו גם מתחם השעשועים האתגריים המוקם על ידי פפסיקו בימי חול המועד סוכות לרווחת הציבור החרדי. המתחם יכיל מתקנים שישקפו ויסמלו את הערכים של מקסימום הישגים, מקסימום הנאה, מקסימום שיאים – וכל זאת במינימום השקעה".

הפארק יפעל בימים ראשון ושני, (ג' וד' דחול המועד סוכות) י"ח וי"ט תשרי תשע"ה, בין השעות 3 אחה"צ ועד 11 בלילה. במתחם תוקם גם סוכה כשרה למהדרין, לטובת ולנוחות הציבור הרחב.
מקסוכות חופשי קיוסק משחקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד