כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר כשלוש שעות

הושגה שליטה על שריפת הענק בסמוך לפ"ת

לאחר מאמצים רבים של כוחות הכיבוי הושגה שליטה על השריפה שפרצה בסמוך לצומת סגולה בפתח תקוה | כתוצאה מהשריפה פונו מספר בתים וכן מאתיים ילדים שהיו בטיול

שריפת הענק
שריפת הענק צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

הושגה שליטה על שריפת הענק שפרצה היום (שני) בסמוך לצומת סגולה בפתח תקווה, לאחר כשלוש שעות של פעילות אינטנסיבית של כוחות ההצלה. למקום השריפה הוזעקו 24 צוותי כיבוי מתחנת פתח תקוה וכן ארבעה מטוסי כיבוי לבלימת האש העזה שפרצה בחסות הרוחות החזקות.

מחשש להתפשטות האש, ב'כפר הבפטיסטים' הסמוך פונו מספר בתים וכן-200 תלמידים שהיו בסיור לימודי בסמוך. במשטרה הורו לרכבת ישראל להפסיק את תנועת הרבות באזור וכן כביש 40 בין צומת סגולה לצומת ירקונים נחסם והמשטרה הפנתה את התנועה לצירים חלופיים.

גם רשות הטבע והגנים הוציאה הודעה בה היא מדווחת כי בעקבות השריפה שהחלה בצומת סגולה והתפשטה לכיוון הגנים הלאומיים מקורות הירקון וירקון תל אפק לרבות בריכת הנופרים, הגן הלאומיים נסגרו והמבקרים מפונים מהאתרים.

כאמור הושגה שליטה חלקית על האש ובנחיית כוחות הכיבוי והמשטרה תנועת הרכבות בין תחנות הרצליה, רעננה, הוד השרון סוקולוב, כפ"ס נורדאו וראש העין צפון, שהופסקה לפני כשלוש שעות, חזרה בתדירות חלקית של רכבת אחת מידי שעה, לכל כיוון. מטעם רכבת ישראל נמסר כי בין תחנות ת"א סבידור מרכז, פ"ת וראש העין צפון מופעלים היסעים וכי "צוותי הרכבת פועלים כעת לתיקון מרכיבי האיתות אשר נפגעו כתוצאה מהשריפה, על מנת לחדש את התנועה גם בתחנות פ"ת, ולהחזיר את התנועה לסדרה".

שרפה פתח תקוה כיבוי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד