כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מוות מסתורי בשחקים

סגן שר החינוך והמדע של רוסיה מת במטוס

סגן שר המדע וההשכלה הגבוהה של רוסיה פיוטר קוצ'רנקו מת בגיל 47, בעת שחזר מביקור עבודה בקובה. קפטן המטוס החליט לעשות נחיתת חירום בשדה התעופה הקרוב, אך סגן השר לא שרד את הטיסה

סגן שר החינוך והמדע של רוסיה מת במטוס
פיוטר קוצ'רנקו צילום: משרד החינוך והמדע של רוסיה

סגן שר המדע החינוך וההשכלה הגבוהה הרוסי, פיוטר קוצ'רנקו מת במפתיע כשעשה את דרכו חזרה לרוסיה מנסיעת עבודה בקובה. הוא חלה במטוס שביצע נחיתת חירום בעיר הרוסית מינרלנייה וודי, כדי שרופאים יוכלו לטפל בו, אך לא ניתן היה להציל את קוצ'רנקו בשל מצבו החמור. מינרלנייה וודי היא עיר במחוז סטברופול שבדרום רוסיה.

דוברות משרד החינוך והמדע של הפדרציה הרוסית פרסמה הודעה על פרטי האירוע ביום ראשון. המשרדים הביעו את תנחומיהם ​​למשפחתו ולחבריו של המנוח. הוא הותיר אחריו אישה ובן.

מטעם משרד הבריאות המקומי נמסר, כי "על סיפון המטוס בדרכו מהוואנה - קובה למוסקבה חלה אחד הנוסעים, וקפטן המטוס החליט לעשות נחיתת חירום בשדה התעופה הקרוב. הרופאים שהגיעו למקום ניסו לסייע לסגן שר המדע וההשכלה הגבוהה הרוסי, אך לא הצליחו להצילו".

פטר קוצ'רנקו היה בן 47. הוא הפך לסגן ראש משרד החינוך והמדע במרץ 2020. הוא החל את הקריירה הפוליטית שלו ב-1999, כשהפך לעוזר של חברי פרלמנט וחברי מועצת הפדרציה. בין השנים 2001-2006 עמד בראש מספר פרויקטים ציבוריים, היה מעורב בפרויקטים של שותפות ציבורית במישור החברתי והחינוכי, לאחר מכן עבד כעורך דין בלשכת עורכי הדין האזורית במוסקבה ולימד במחלקה למשפט חוקתי ועירוני באוניברסיטה לידידות עמים ברוסיה.

מלחמת אוקראינה רוסיה קובה נחיתת חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד