כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כיצד שינוי בקהילה תורם להתחזקות הקהילה?

כאשר הקרקע לא תמיד יציבה אנשים יעבדו כפליים על מנת להישאר במקום הקיים. מבחינתכם זוהי אחת מהסיבות שבגללה שינויים בקהילה הם הכרחיים וחשובים

כיצד שינוי בקהילה תורם להתחזקות הקהילה?
קהילה צילום: FREEPIK

כולנו רוצים לחיות בקהילה חזקה, כזו שמאפשרת לנו לצמוח ולגדול בהתאם. עם זאת התחזקות הקהילה היא לא דבר שקורה לבד או בצורה מקרית. על מנת לחזק את הקהילה ישנו צורך לעשות פעולות המאפשרות להשיג זאת. אחת מהפעולות שניתן לעשות תהיה לבצע שינויים גדולים וקטנים כאחד. כל שינוי שתעשו יכול לתרום רבות להתחזקות הקהילה ולשיפור השהות בה. עם קהילה חזקה תוכלו לראות כי אין דבר שעומד בפני הרצון שלכם. כל מה שרק תרצו לעשות או לראות ניתן יהיה להפוך למציאות ברת קיימא.

החליפו את הגורמים המפריעים

שינוי בקהילה מאפשר מן הסתם להוציא החוצה את כל הגורמים המפריעים. אלה שאתם יודעים שהם אלה שמונעים מכם להתקדם ולהשיג את המטרות אותן הצבתם לעצמכם. כל שינוי עשוי להוביל אתכם למצב בו תהפכו היוצרות, ותרוויחו מכך לא מעט. אם לא תוציאו ותחליפו את הגורמים המפריעים, תמצאו את עצמכם מדשדשים במקום. דשדוש במקום יכול להיות נוח בחלק מהמקרים, אך אף אחד מאיתנו לא ירצה להימצא בו. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מנצלים את השינוי לטובתכם ולקידום הקהילה.

כל אחד ירצה להוכיח את עצמו

על ידי שינוי בקהילה ניתן להראות לכולם כי ישנה חשיבות לעמוד בציפיות. מי שלא יעמוד בציפיות או יספק את הסחורה עשוי למצוא את עצמו בחוץ בשלב כזה או אחר. אם אינכם מבצעים שינויים באופן תדיר, המצב הנוכחי עשוי להמשיך להיות המצב הקבוע. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבצע שינויים קטנים אך משמעותיים. כאשר הקרקע לא תמיד יציבה אנשים יעבדו כפליים על מנת להישאר במקום הקיים. מבחינתכם זוהי אחת מהסיבות שבגללה שינויים בקהילה הם הכרחיים וחשובים.

תמצאו אופציות שלא הכרתם

האם אתם יכולים לדעת מה עלול להוליד יום? אף אחד מאיתנו לא יודע מראש מה עשוי לקרות מחר או מחרתיים. מה שכן תוכלו לדעת כי עם שינוי בקהילה ניתן יהיה למצוא אופציות חדשות. מרבית האופציות יהיו כאלה שלא יצא לכם להכיר או לשמוע עליהן קודם לכן. זה מה שהופך את השינויים לקלף משמעותי שעשוי להפוך את היוצרות. אל תשאירו את עצמכם משחקים כל פעם עם אותם הקלפים ועם אותן האפשרויות – הכוח בידיים שלכם.

שינוי לטובה משפיע לעתיד

עשיתם שינוי אחד טוב בתחילת הדרך? עליכם להבין כי מדובר על אפקט שרשרת משמעותי. בהמשך תוכלו לראות איך השינוי שעשיתם משפיע על העתיד הקרוב והרחוק. שינויים לא חשובים רק לתקופת הזמן הנוכחית, הם משפיעים רבות על המשך הדרך. פתאום תמצאו את עצמכם במקום שלא דמיינתם שתוכלו להיות בו. עם שינוי קטנטן אפשר לראות דברים שעד לא מזמן היו נשמעים לכם דמיוניים לגמרי. הכוח של שינוי יהיה מעבר למה שאתם בכלל מסוגלים לתאר לעצמכם.        

קהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד