ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
לאחר שנחקר

הח"כ מ'עוצמה' סיפר על הנושאים שאסור לו לדבר

ח"כ צביקה פוגל גילה כי אסור לו לדבר על נושאים שנוגעים לחקירה ובנושא חווארה. פוגל: "למדתי אצל מי להתראיין ואצל מי לא"

הח"כ מ'עוצמה' סיפר על הנושאים שאסור לו לדבר
צביקה פוגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) שנחקר בחשד להסתה לטרור סיפר כי אסור לו לדבר על נושאים שנוגעים לחקירה ובנושא חווארה ושהוא אף חתם על כך.

פוגל אמר בריאיון לחדשות 14 כי, "יש דברים שאסור לי לדבר עליהם - על החקירה עצמה ועל חוווארה". פוגל סיפר כי הוא אף חתם על כך. פוגל הוסיף: "למדתי אצל מי להתראיין ואצל מי לא".

כזכור, ח"כ צביקה פוגל נחקר לפני למעלה מחודשיים במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433. פוגל שוחרר לביתו. לפי הדיווחים, חקירתו נמשכה למעלה מ-5 שעות. פוגל זומן לחקירה בעקבות התבטאויותיו נגד הכפר חווארה.

מהמשטרה נמסר כי: "המשטרה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת צביקה פוגל בחשד לעבירה של הסתה לטרור. התיק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. חבר הכנסת פוגל זומן להתייצב היום לחקירה במשרדי היחידה".

ח"כ צביקה פוגל עורר סערה כשהתייחס למהומות בחווארה שנערכו בחודש שעבר, אחרי הפיגוע בו נרצחו הלל ויגל יניב הי"ד, והביע בהן תמיכה מוחלטת.

פוגל טען כי המהומות יוצרות הרתעה. "המעשה שעשו אתמול תושבי יהודה ושומרון בחווארה זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן. אחרי רצח כמו שהיה אתמול צריך כפרים בוערים כשצה"ל לא פועל", אמר הח"כ בריאיון לגלי ישראל.

פוגל הוסיף: "אני רוצה להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל. איך עושים את זה? מפסיקים עם המילה 'מידתיות'. מפסיקים עם חוסר הרצון לענישה קולקטיבית כי זה לא מתאים לכל מיני בתי משפט. אני מוריד את הכפפות".

לדבריו, "אתמול יצא מחבל מחווארה - חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות".

 

 

 

 

צביקה פוגל חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד