ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

דרעי: "האזרחים ישלמו על חובבנות לפיד"

יו"ר ש"ס הגיב לפרסום תקציב המדינה, והאשים את ראש הממשלה בחוסר אונים ובקבורת מדיניות הרווחה • ח"כ יעקב אשר: "הסעיפים מחזירים אותנו מאות שנים אחורה, לתקופות אפלות שכולנו היינו רוצים לשכוח" • "זה תקציב חברתי לחברים של לפיד, אבל השכבות החלשות ומעמד הביניים האמיתי הם לא ה'חברים' שלו... "

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

יו״ר ש״ס אריה דרעי: ״נתניהו ולפיד קברו היום סופית את מדיניות הרווחה של מדינת ישראל. אזרחי ישראל יאלצו לשלם בשנה הקרובה מכיסם ומלחמם על החובבנות של שר האוצר, ועל חוסר האונים של רה״מ המאפשר לו לעשות ככל העולה על רוחו".

חה"כ יעקב אשר הגיב: "נדמה שכבר נשברו כל השיאים ברדיפת הדת של ממשלת נתניהו לפיד ובנט. אנחנו פותחים את הצעת התקציב הנוכחי, והסעיפים מחזירים אותנו מאות שנים אחורה לתקופות אפלות שכולנו היינו רוצים לשכוח 'הקפאת מימון של בתי כנסת ומקוואות על ידי המדינה למשך שנתיים'. הלא זו היתה השיטה, אם האניה טובעת, הדבר הראשון שמשליכים לים אלו הם הטלית והתפילין. עד איפה יכולה רדיפת כל דבר שהקדושה להגיע? זו כבר לא מלחמה רק בחרדים שאליה כבר התרגלנו. זו מלחמה בליבת חיי היהדות, הדבר הבסיסי ביותר בחייו של כל יהודי שומר מסורת. בית כנסת ומקווה טהרה. את זה לסגור? לחנוק את חיי היהדות בערים ובמושבים? וכל זאת בחסות המפלגה הדתית היחידה בממשלה שעוד מעזה לקרוא לעצמה 'בית יהודי'?"

"נסינותיו של שר האוצר להציג זאת כ'תקציב חברתי' הוא מגוחך, זה תקציב חברתי לחברים שלו אבל השכבות החלשות ומעמד הביניים האמיתי הם לא ה'חברים' שלו... הציבור בישראל הולך לשלם מחיר כבד על התנהלות לא מקצועית וילדותית של שר האוצר שבשל שיגיונותיו משליך 3.5 מיליארד שח על מע"מ 0 בניגוד לכל חוות הדעת המקצועיות".
אשר דרעי מתקפה תקציב חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד