כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המשטרה חוקרת

חומר נפץ הושלך באזור מיוער בלייקווד

חומר נפץ הושלך מטנדר אל שטח מיוער בלייקווד ניו ג'רזי והחפץ התפוצץ, רגע לפני הפיצוץ שני הולכי רגל יהודים היו במרחק של כ-20 עד 30 מטרים מהמקום, איש לא נפגע. המשטרה חוקרת

חומר נפץ הושלך באזור מיוער בלייקווד
משטרת לייקווד צילום: Lakewood Alerts

במוצאי שבת האחרון קצת לפני השעה 21:30 נשמע פיצוץ באזור מיוער בלייקווד, שוטר שהגיע לאזור קיבל דיווח מתושב על פיצוץ עז עם עשן. תושב השכונה הודיע ​​שהוא ראה שני כלי רכב, נוסעים באיטיות בסמוך רגע לפני ששמע את מה שהוא תיאר כ"בום חזק". כך דיווח האתר Lakewood Alerts.

מצלמת אבטחה סמוכה לכדה את האירוע. לאחר צפיה בסרטון שלא הותר עדיין לפרסום על ידי המשטרה מפאת החקירה, נראו שני טנדרים נוסעים במקביל, השניים עצרו ליד קטע קטן מיוער קטן, ולאחר עצירה קצרה הושלך חפץ מאחד הטנדרים אל השטח המיוער והחפץ התפוצץ, רגע לפני הפיצוץ שני הולכי רגל יהודים היו במרחק של כ-20 עד 30 מטרים מהפיצוץ העז, אך איש מהם לא נפגע.

משטרת לייקווד חוקרת את האירוע וקראה לכל מי שיש לו מידע לבוא לדווח על כך. עד ראיה אחד כתב: "זה הושלך ליער בסמוך לשני יהודים, אך הם לא היו קרובים מדי. כמובן שאנחנו רוצים לדעת למה זה נזרק וכו' אבל עד שנגלה, הייתי אומר שזה לא נזרק בכוונה על יהודים".

משטרת לייקווד לייקווד חומר נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד