י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לקראת מערכת הבחירות

הילרי קלינטון: "גילו של ביידן הוא נושא לגיטימי לדבר עליו"

הילרי קלינטון אומרת שגילו של ביידן הוא נושא לגיטימי לדבר עליו לקראת מערכת הבחירות: "לאנשים יש את כל הזכות לשקול את הסוגייה". קלינטון גם אמרה כי ביידן כמעט ולא מקבל את הקרדיט המגיע לו

הילרי קלינטון: "גילו של ביידן הוא נושא לגיטימי לדבר עליו"
ג'ו ביידן עולה למטוס הנשיאותי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המועמדת הדמוקרטית לשעבר לנשיאות, הילרי קלינטון, אמרה בסוף השבוע שגילו המתקדם של הנשיא ביידן הוא נושא בבחירות ב-2024, אך קראה לבוחרים לתמוך בו ללא קשר.

קלינטון, בת 75, הביעה ספקנות קלה לגבי כשירותו של הנשיא בן ה-80 לתפקיד, את הדברים אמרה בועידת ה'פייננשל טיימס' בוושינגטון, ואמרה כי "הגיל שלו הוא בעיה, ולאנשים יש את כל הזכות לשקול זאת".

מזכירת המדינה והסנאטורית לשעבר מניו יורק הגיבה לשאלת אדוארד לוס, על כך שביידן כמעט צנח במורד המדרגות במהלך פסגת ה-G-7 בשבוע שעבר בהירושימה, יפן. "היה רגע שעצר את הלב שבו הוא כמעט נפל בירידה במדרגות לפני יום או יומיים", אמרה. המראיין שאל "בכל פעם שזה קורה, הלב שלך נופל כי לדברים האלה יכולים להיות תוצאות?".

היא ענתה: "היו לנו נשיאים שנפלו בעבר שהיו הרבה יותר צעירים, ואנשים לא נכנסו לדפיקות לב בגלל זה", השיבה קלינטון. קלינטון גם אמרה כי ביידן כמעט ולא מקבל את הקרדיט המגיע לו "במונחים של מקומות עבודה וצמיחה ותכנון לעתיד ודברים אחרים".

היא אמרה שהיא תומכת בו: "אני חושבת שהוא יכול להיבחר מחדש, וזה מה שכולנו צריכים לקוות לו".

 

ג'ו ביידן הילארי קלינטון בחירות ארה"ב 2024

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד