י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"איש טוב לב"

גבר נהרג בזמן שעזר לברווזים לחצות את הכביש

גבר מקליפורניה נהרג בזמן שעזר לברווזים לחצות את הכביש, רגעים ספורים לאחר שזכה לעידוד מצד הצופים. "לא ראיתי שהמכונית פגעה בו. כל מה שאני זוכר זה את הרעש ואז הוא עף מעבר לצומת"

גבר נהרג בזמן שעזר לברווזים לחצות את הכביש
הגבר מסייע לברווזים צילום: צילום מסך

גבר מקליפורניה נהרג לאחר שנפגע ממכונית ביום חמישי האחרון כשעזר למשפחת ברווזים לחצות כביש סואן, כך אמרו עדי ראיה. התאונה המחרידה התרחשה בעיר רוקלין, כ-35 קילומטרים מסקרמנטו, קצת אחרי 20:00.

וויליאם ווימסאט, ילד בן 12 שהיה עד למעשיו של הגבר טוב הלב, אמר ל-KCRA 3 שהאיש יצא ממכוניתו כדי לעזור לברווזים להימנע מתנועה. "הוא יצא מהמכונית ועזר לברווזים וכולם מחאו כפיים כי הוא היה ממש נחמד", אמר וויליאם.

הנער הצעיר צילם את האיש ששמו לא פורסם, באמצעות הטלפון הסלולרי שלו כשהוא והברווזים חצו מול המכונית של אמו. "הוא עזר להם לקום מעבר לשפת המדרכה כי כל הברווזונים הקטנים התקשו ואז הוא הלך מול המכונית שלנו", סיפר הילד.

"אמא שלי הורידה את החלון ואמרה, 'כל הכבוד, כל הכבוד', ואני אמרתי לו 'כל הכבוד' גם לו ואז מיד אחרי זה, שניה אחרי זה מכונית פגעה בו".

וויליאם אמר שהמכונית כאילו הגיעה משום מקום. "לא ראיתי שהמכונית פגעה בו. כל מה שאני זוכר זה את הרעש ואז הוא עף מעבר לצומת", אמר

קליפורניה כביש תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד