כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אימה בדרכים

"תתכופפו. בנות אתן בסדר?" | תיעוד הירי בכביש

אם וילדיה שנסעו אמש בכביש שבין איתמר לתפוח ניצלו בנס בפיגוע ירי. בתיעוד ממצלמת רכב נשמעים רגעי האימה מתוך הרכב, כשהאם ממשיכה לנהוג ולהימלט מהמקום תוך שהיא מתעניינת בשלום ילדיה

"תתכופפו. בנות אתן בסדר?" | תיעוד הירי בכביש
הכביש בו אירע הפיגוע צילום: מתוך מצלמת הרכב

תיעוד דרמטי: אם וילדיה שנסעו אמש בכביש שבין איתמר לתפוח בשומרון ניצלו בנס מוחש, כאשר מחבלים ירו צרור קליעים לעבר הרכב ובחסדי שמים לא נפגעו.

עוד בנושא:

ירי לעבר אם ו-4 ילדיה בין תפוח לאביתר

בתיעוד שמתפרסם הלילה (שלישי) ממצלמת הרכב, נשמע לפתע תוך כדי הנסיעה בכביש החשוך, צרור יריות ואז האם נשמעת צועקת בהיסטריה לעבר ילדיה שישבו מאחור: "תתכופפו. בנות אתן בסדר?".

התיעוד המצמרר מספק הצצה למקרי הירי המתרחשים כמעט מידי יום ביומו באותן כבישים ביהודה ושומרון לעבר מכוניות ישראליות שבנס רובן מצליחות לצאת מהמטווח ללא פגע ולרוב עם פגיעות של קליעים במקומות שונים ברכב.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן ששהה בסמוך הגיע לזירה, תקף בחריפות את הממשלה ודרש מענה מיידי. לדבריו: "שוב ושוב ושוב אנחנו נתקלים בגל הולך ומתהווה של טרור שמובילה "הרשות הפלסטינית" שהוביל המחבל בחליפה אבו מאזן. הממשלה הלאומית לצערי לא שינתה את הדיסקט וזה עלול לעלות בהרבה הרבה דם".

עוד אמר: "אני דורש מראש הממשלה, משר הביטחון ומכל שרי הממשלה לצאת למבצע צבאי נחוש נגד הרשות הפלסטינית הרצחנית לסגור את המחסומים כבר. לא תעמוד על דם רעך לא ניתן להפוך את תושבי השומרון לברווזים במטווח, אנחנו דורשים ביטחון, אנחנו דורשים מהממשלה להתעשת".

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי אותרו שתי פגיעות ירי ברכב מדובר בפיגוע ירי שהסתיים בנס ללא נפגעים לעבר נהגת בכביש תפוח מגדלים סמוך לאביתר.

 

 

פיגוע ירי אמא נוהגת יהודה שומרון איתמר תפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד