כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
על מה הפעם

התגעגעתם? השדרנים שוב נקלעו לעימות סוער

עימות סוער נרשם בין השדרנים הפופולריים בן כספית וינון מגל, כאשר בשלב מסוים אמר כספית למגל: "אתה שקרן. השקרן הכי גדול שנתקלתי בו בחיי. אני לא אתן לך לשקר בשידור כל עוד אני חי. יש לך ערוץ בשביל לשקר, קוראים לו ערוץ 14" | כך זה נשמע

התגעגעתם? השדרנים שוב נקלעו לעימות סוער
ינון מגל ובן כספית צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

צמד השדרנים ברדיו 103FM ינון מגל ובן כספית לא יכלו להתעלם מפתיחת ישיבות תקציב המדינה במליאת הכנסת. ודנו האם החלוקה היא הוגנת? השניים נקלעו לעימות סוער שנמשך כחמש דקות רצופות בטונים צורמים מצידו של כספית, בעוד מגל נשאר נינוח והרתיח עוד יותר את רעהו ששידר מביתו ברמת השרון.

בעקבות דברים שאמר מגל שלא נעמו לכספית, הוא קטע את דבריו והתפרץ לעברו בחמת זעם: "אתה משקר למאזינים בשידור חי! תראה את עליית המחירים". מגל השיב: "אל תעבדו עלינו, תפסיקו לשקר!", אך כספית לא נרגע והמשיך לכנות כמה פעמים את מגל "שקרן": "תפסיק לשקר. המחאה הצילה את עם ישראל, זה כתוב על כל קיר".

בשלב מסוים אמר כספית למגל: "אתה שקרן. השקרן הכי גדול שנתקלתי בו בחיי. אני לא אתן לך לשקר. תפסיק לשקר. יש לך ערוץ בשביל לשקר קוראים לו ערוץ 14 תשקר שם. פה אתה לא תשקר כל עוד אני חי. מה לא מובן בזה", תוך שהוא מגביה את קולו וצווח. 

"המחאה הצילה את עם ישראל. בפטריוטים ימחאו לך כפיים, הרייטינג שלכם יורד", המשיך בן כספית לעקוץ ולתקוף את מגל, "אתה מפיץ כל הזמן פייק. לא יקרה". בסופו של דבר החל מגל לשיר שיר ישראלי, ואז כשכספית סיים את המתקפה שלו, התעניין מגל האם הוא זכר לקחת הבוקר את הכדור.

בניגוד לעבר השניים נותרו כל אחד על כסאו, לא זנחו את התוכנית באמצע והמשיכו לשדר את התוכנית עד תומה.

ינון מגל בן כספית רדיו 103 FM עימות בשידור שקרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד