י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ערב מתן תורה

לראשונה: תקציב ממשלתי ל'אבות ובנים'

התוכנית החדשה שהשיקה הרשות החרדית בימים אלו בהנחיית סגה"ש הרב אורי מקלב תבוצע בשלושים ושלושה רשויות מקומיות בארץ בביצוע הרשות המקומית ותאפשר בנוסף גם מגוון מיזמי תוכן בין דורי. סגן השר אורי מקלב: שמחים לראות את תחילת ניצני פעילות הרשות החרדית, לציבור החרדי מגיע פעילויות המתאימות לו בצרכים ובאופן הראוי לו תוך הקפדה יתרה על התכנים בהנחיית גדולי ישראל

לראשונה: תקציב ממשלתי ל'אבות ובנים'
אורי מקלב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ערב מתן תורה - בהנחיית סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה אורי מקלב הרשות החרדית תפעיל בשלושים ושלושה רשויות מקומיות מסגרות ל'אבות ובנים' במסגרת פרוייקט של 'חיבור בין דורי', במסגרת תוכנית ייחודית זו המבוצעת במסגרת קול קורא שהפיצה הרשות החרדית יופעלו מיזמים שונים של 'אבות ובנים' מיזמי התנדבות בקהילה בבתי אבות וכדומה, כך גם יפעלו פרוייקטים מיוחדים לנשים במסגרתם נשים משפיעות יחזקו בנות צעירות בלימודיהן

ברשות החרדית הסבירו כי בבסיס המורשת היהודית עומד הקשר בין הדורות. המסורת אותה מעביר אב לבנו או זקני הדור אל צעירי השבט, היא זו הקושרת אותנו לעם ממעמד הר סיני ועד ימינו אנו. כאשר פעילו זו תחזק את הקשר בין המבוגרים לצעירים באמצעות פעילויות בעלות תוכן שיובילו לקשר בר קיימא. הפעילויות מתקיימות בתהליך מונחה, כאשר כל אחד בחוליית הקשר הזו מקבל את הערך המוסף המעשיר את עולמו.

אורי מקלב, סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה והתחבורה בירך ואמר כי בימים אלו אנו מתחילים לראות את ניצני הפירות שמובילה הרשות החרדית, פעילויות אלו הם תחילת הפעילות למען הציבור ואשר תיתן את האינדיקציה לפעילות העתידית של הרשות החרדית, אלו פעילויות שיוצאת לדרך לאחר בחינת הצרכים בשטח, גם לציבור החרדי מגיע פעילויות המתאימות לו בצרכים באופן הראוי לו תוך הקפדה יתרה על התכנים בהנחיית גדולי ישראל.

יצוין כי בכל רשות נבנית התוכנית על פי הצורך העולה מן השטח, אופי האוכלוסייה והפעילות המותאמת לה. כן הרשות החרדית שמה את הדגש על הפיתוח החברתי המהווה את הבסיס הקהילתי הרוחני, כאשר כל אחד הוא חוליה בלתי נפרדת ובסיס להצלחה המשותפת.

אורי מקלב חג השבועות הרשות החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד