כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
חתמו על מזכר הבנות

מרכז למצוינות בתחומי התעופה החדשנות יוקם במרוקו

במסגרת הסכם חדש בין האוניברסיטה הבינלאומית של רבאט במרוקו והתעשייה האווירית, מרכז למצוינות בתחומי התעופה, הבינה המלאכותית והחדשנות יוקם ברבאט

מרכז למצוינות בתחומי התעופה החדשנות יוקם במרוקו
השקעה בסטארט-אפ צילום: יח"צ

האוניברסיטה הבינלאומית של רבאט (UIR) והתעשייה האווירית חתמו על מזכר הבנות לייסוד מרכז מצוינות משותף שיתמקד באווירונאוטיקה, במחקר, בבינה מלאכותית ובחדשנות. ההסכם מהווה ביטוי נוסף לשיתוף הפעולה  בין הגופים ולשילובי הכוחות ביישום מחקרים, בחדשנות, בפיתוח ובחממות טכנולוגיות.

יו"ר התעשייה האווירית, עמיר פרץ, חתם על ההסכם מטעמה של החברה, וזאת בנוכחות בכירים בממשל מרוקו, ובהם שרי החינוך, המדע, התעשייה והמסחר וכן צוותי מדענים המתמחים במחקר אווירונאוטי מתקדם.

אירוע החתימה באוניברסיטה

המרכז למצוינות יוביל עשייה חלוצית שתכליתה קידום מחקר פורץ דרך, חדשנות, טכנולוגיה והקמה של סטראט-אפים טכנולוגיים לאומיים תחרותיים. המרכז יעודד שיתוף פעולה וסיעור מוחות של בעלי העניין השונים בו, ובהם מוסדות אקדמיים.

המרכז החדש ישמש גם כפלטפורמה ומרחב לחילופי ידע בין חברות ישראליות ומרוקאיות, וכן למרכזי מחקר המעורבים בפיתוח המשותף של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים או של פתרונות חדשניים לתעשיית האוויר והחלל. המרכז יתרום לחיזוק מעמדה של מרוקו בעולמות הטכנולוגיה והמחקר ויחזק את השותפות האסטרטגית בין מרוקו לישראל.

סטארט אפ עמיר פרץ מרוקו התעשייה האווירית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד