כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שלושת ימי הגבלה

אחרי האיסור על טסלה, בגור הכריזו על יום ניתוק רכבים

במסגרת "יום שכולו תורה" שנערך השבוע בבית המדרש גור עבור החסידים שעובדים לפרנסתם הוקם מוקד לניתוק אינטרנט ממערכות מולטימדיה ברכבים • כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' בחודש האחרון הודיעו בחסידות על איסור רכישת רכבים מדגם 'טסלה' מאחר ואין דרך לחסום את הגלישה

אחרי האיסור על טסלה, בגור הכריזו על יום ניתוק רכבים
רכבי טסלה צילום: unsplash

אלפים מחסידי גור העובדים לפרנסתם כל ימות השנה התכנסו השבוע ביום שני ל"יום שכולו תורה" בהיכל בית המדרש המרכזי ברחוב ירמיהו בירושלים כהכנה לחג מתן תורה.

במסגרת ההתכנסות הגדולה, שכידוע בחסידות גור היציאה לעבודה הינה לכתחילה ומרבית החסידים בה עובדים, הוקם מוקד מיוחד לניתוק אינטרנט מרכבים על ידי נציג מיוחד וזאת בהמשך לחיזוק מהחודש האחרון במהלכו קראו בועדת הרבנים לענייני תקשורת של החסידות לוודא את נושא החסימות במערכות המולטימדיה ברכבים.

הנושא עלה לכותרות כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' לאחר שבמודעה נכתב כי אין אפשרות לחסום רכבים מדגם טסלה ועל כן חל איסור לרכוש רכבים מסוג זה. גם במודעה שפורסמה השבוע סביב מוקד הניתוק בבית המדרש הודגש שוב כי לאחר בדיקות לא ניתן לחסום רכב טסלה, כמו כן נכתב כי על בעלי רכבים חשמליים מדגם ג'ילי ו-BYD לפנות למזכירות לבירור.

עוד הודגש במודעה כי בכל רכב שיש בו וויז מובנה חובה להתקין חסימה ואין להסתמך על חסימה פירטית או טענת משווק שהמערכת חסומה. יצויין כי ניתן ליצור קשר בכל ימות השנה עם המנתק הרשמי מטעם הוועדה באשדוד ובבני ברק ובערים אחרות בתיאום.

טסלה חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד