כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

5 סוגי הפרחים שכל אישה תשמח לקבל

פרחים הם המחווה הרומנטית הנצחית, והרבה מעבר לכך. רוצים להעלות חיוך אצל בחירת ליבכן או לחמם את ליבה של אימא? עם זר פרחים פשוט אי אפשר לטעות. אם אתם מכירים את הטעם של האישה לה אתם רוצים להעניק את הזר, אתם מסודרים אבל אם לא – בשביל זה אנחנו כאן. לפניכם סקירה של חמשת סוגי פרחים שתמיד עומדים בציפיות

5 סוגי הפרחים שכל אישה תשמח לקבל
פרחים צילום: Sflower

ורדים – כי כולם אוהבים אותם

יש שיגידו שזה בנאלי לבחור בזר וורדים אבל למה להחליף נוסחה מנצחת? עם הריח המעולה והמראה האלגנטי זה כלל לא מפתיע שמדובר בפרח הפופולארי ביותר. בנוסף, הוא מאוד עמיד ויכול להחזיק אפילו מעל לשבועיים אם יקבל את הטיפול הנכון.

ישנם יותר מ-250 מינים של ורדים ועם הזמן, בזכות הטכנולוגיה, נוצרים עוד ועוד זנים, עם צבעים וצורות חדשות של עלי כותרת. כאשר מדובר בזרים, נהוג לבחור בצבע האדום, הוורוד, הלבן, הבורדו או התכלת. הצבעים העזים, כמו האדום, מסמלים תשוקה ואהבה, הוורוד מסמל חיבה והלבן טוהר. אם תרצו להיות מקוריים אבל עדיין להעניק זר ורדים, צבעי הכחול והכתום הם בחירה מצוינת.

סחלבים – בגלל המראה העדין והאקזוטי

פרח הסחלב מורכב מ-6 עלי כותרת המעניקים לו מראה מלכותי ויוקרתי, הוא מתהדר בפריחה מרהיבה ומגיע בדרך כלל בגוונים עדינים של סגול, לבן וצהבהב, או שילוב קסום של כולם יחד בצורה של כתמים.

כיף לגדל צמח זה בבית כי הוא נחשב כפריט עיצובי שמשרה אווירה חמימה ואוהבת, ומדובר במתנה שתישאר לאורך זמן. כמובן שהוא דורש טיפול – יש להרחיקו משמש ישירה אך כן להניח במקום מואר ולהשקות פעם אחת מדי שבועיים.

טוליפים – אי אפשר להישאר אדישים ליופי שלהם

הטוליפים ידועים גם בשם צבעונים, וכשמם הם מגיעים בגוונים רבים ומרהיבים מלבן, דרך אדום ועד סגול. גם בצורות הניצנים יש גיוון רב, דבר שהופך אותם למאוד מיוחדים. הקסם של פרח זה מתרחש באור יום, אז תוכלו לחזות בעלי הכותרת שלהם נפתחים, ואז נסגרים לקראת שעות החשיכה.
אגב, אחרי הוורדים, מדובר בפרח הפופולארי ביותר שיחסית קל לשמירה ובשונה מפרחים אחרים, גם אחרי שתחתכו לו את הגבעול בשביל להתאים אותם לאגרטל, הם עשויים להמשיך לצמוח. מבחינת הצבעים, האדום מסמל תשוקה, הלבן מתאים למצבים בהם רוצים להתנצל והצהוב מתקשר לשמחה.

דליות – בגלל הצורות המגוונות והמיוחדות

דליה פורחת בעונות מעבר ומוכרת בזכות התפרחת המשגעת  שלה המוקפת בעלי כותרת. הדבר הכי מיוחד בה הוא שעלי הכותרת מגיעים בצורות שונות, כמו כוכב למשל, ויכולים להיות רחבים, צרים, מרובעים, מעוגלים, קצרים או ארוכים – לכן ניתן ליצור בקלות זרים מגוונים - הנה כמה דוגמאות מצויינות שמצאנו בחנות בפרחים Sflower שבחיפה .

 לא הרבה יודעים אך פרח זה קיים במספר גדלים, מכ-50 מילימטר ועד כ-30 סנטימטר. כמו כן הוא מגיע במגוון צבעים כמו לבן, סגול, אדום וכתום ואפילו צבעי פסטל.

ליליות – ניחוח מדהים ומראה מלכותי

זר ליליות תמיד ייחשב כזר מלכותי בזכות המראה האצילי שלהן. הייחוד שלהן מול פרחים אחרים הוא בכך שעל הגבעול שלהן צומחים ניצנים נוספים שנפתחים עם הזמן כך שזר כזה ימשיך להפתיע את מי שקיבל אותו. ניתן לבנות זר המורכב רק מפרח זה ומנגד לשלב עם פרחים אחרים. בין הצבעים הבולטים שלו תמצאו לבן, ורוד, אדום, סגול וצהוב עם משמעויות דומות לפרחים אחרים, אותן פירטנו קודם לכן.

וטיפ קטן לסיום: מומלץ לקנות זרי פרחים בחנויות מקצועיות שיבטיחו לכם זר טרי שיחזיק לאורך זמן. ואם יש לכם עוד התלבטויות תמיד תוכלו לפנות אלינו ונשמח לעזור.

פרחים עיצוב פרחים חנות פרחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד