י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חשיפה • טלטלה ב'המודיע': יואב ברין נטש את העיתון

איש העסקים יואב ברין, חזר בו מרכישת היומון האגודאי הוותיק, לאחר שהתברר כי חובות העיתון גבוהים מהצפוי

המודיע ויואב ברין כבר לא. צילום: בחדרי חרדים
המודיע ויואב ברין כבר לא. צילום: בחדרי חרדים

טלטלה בבטאון אגודת ישראל הוותיק - 'המודיע': איש העסקים יואב ברין שהחל בתהליכי רכישת העיתון לפני חודש ימים עזב את העיתון בטריקת דלת וחזר בו מתוכניות הרכישה.

לפני חודש נחשף ב'בחדרי חרדים' לראשונה על כוונת רכישת העיתון הנמצא בקשיים על ידי איש העסקים יואב ברין ובהכוונתו של האדמו"ר מגור.

ברין הסכים לרכוש את העיתון ולהניח סכום גדול על שולחן המערכת ביהודה המכבי בירושלים זאת לאחר שבנו ישראל ברין הוכנס על ידי הדיין הרב אליהו היישיריק והנגיד אברהם גולדפינגר להנהלת החשבונות של העיתון, ובדק את מצבה הפיננסי.

עיתון המודיע נקלע למצוקת מזומנים קשה ומתקשה לעמוד בתשלומים לספקים. העיתון לא שילם את משכורות עובדים במשך תקופה, והתקשה לגייס אשראי מבנקים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים ובסמוך לראש השנה גילה ברין כי נכנס לבור ללא תחתית והחובות גדולים מעבר למה שסבר תחילה בשל הלוואות גדולות.

מי שימשיך כרגע לנהל את העיתון הוא המו"ל הקודם אלעזר קנופף שימשיך להיות המנכ"ל. במקביל ישנם כמה הצעות לרוכשים חדשים.

יואב ברין (64), הוא חסיד גור שהיה ממקורביו של האדמו"ר בעל ה'פני מנחם' מגור זצ"ל ויבלחט"א האדמו"ר מגור. מעבר להיותו איש עסקים מנוסה נודע ברין באהבתו ללימוד תורה ובהיותו תלמיד חכם. כמו כן, ברין לומד חברותא מידי בוקר עם הגר"ש אלתר ונחשב לנאמן ביתו.
עיתון המודיע טלטלה אלעזר קנופף יואב ברין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד