כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טוב עין

טיפול פורץ דרך לסובלים שנים מבעיות עיכול: "חזרתי לחיות"

איריס גייר אירידולוגית מומחית בינלאומית, הקימה את המרכז המוביל בישראל לטיפול בבעיות בריאות דרך אבחון בגלגל העין עם אלפי מטופלים מרוצים בכל רחבי הארץ • "אני מברכת כל יום שהלכתי אליה. אני יוצאת, אני מבלה, אני נהנית", מעידה מטופלת על ההצלחה המדהימה אחרי שנים שסבלה מבעיות עיכול ששיבשו לה את החיים

טיפול פורץ דרך לסובלים שנים מבעיות עיכול: "חזרתי לחיות"
בעיות עיכול צילום: freepik

אנשים הסובלים במשך שנים מבעיות במערכת העיכול מקבלים את המצב שלהם כגזירת גורל כיוון שתרופות וטיפולים שהם מקבלים לא עוזרים. יש דרך אחרת - אבחון באמצעות מיפוי גלגל העין מאפשר לזהות בדיוק גבוה את הסיבה לבעיה ולהתאים טיפול מדוייק ויעיל שמביא סוף סוף לתוצאות. דרך אבחון בגלגל העין ניתן לגלות בעיות רפואיות ולסייע לחולים הסובלים מבעיות עיכול מתמשכות הגורמות לסבל רב כמו עצירות, גזים, נפחויות, צרבות, הליקובקטר פילורי, קנדידה ועוד.  מי שמובילה את התחום בישראל היא איריס גייר, אירידולוגית מומחית בינלאומית, שהקימה את המרכז המוביל  לטיפול בבעיות בריאות דרך אירידולוגיה – אבחון בגלגל העין ומאחוריה מעל 20 שנות ניסיון באבחון וטיפול באלפי מטופלים.

קרין שקרצי, אם ל-4 מאורנית היא דוגמה למטופלת אשר סבלה שנים מבעיות עיכול ששיבשו לה את החיים עד כדי כך שפחדה לצאת מהבית. "הייתי עצבנית, חסרת מנוחה ובעיקר כאובה עד כדי כך שלא הייתה לה סבלנות לשמוע ולטפל בילדים שלי", מספרת בשיחה גלויה עמה. "עברתי טיפולים שונים ומגוונים כדי לטפל בבעיות העיכול ושום דבר לא עזר, הייתי מיואשת". לדבריה לא היה טיפול שלא ניסתה, אך כלום לא עזר.

השאירו פרטים ליצירת קשר ותתחילו חיים חדשים>>>




קרין החליטה לנסות עוד דבר אחד והגיעה למרכז איריס גייר שם היא הבינה לראשונה שכדי לצאת מהמצב אליו נקלעה צריך לטפל בשורש הבעיה. "עברתי כבר הרבה בדיקות וטיפולים אבל עד שהגעתי למרכז איריס גייר לא קיבלתי הסבר ממה ולמה אני סובלת. וגם עד היום הטיפולים שקיבלתי לא באמת עזרו.  אצל  אריס גייר עברתי אבחון מעמיק שחשף את הסיבה לכך שהתפרצו אצלי בעיות העיכול מהן סבלתי שנים. החלטתי לטפל בעצמי באמת ויישמתי  באדיקות את תוכנית הטיפול שהותאמה לי.

התוצאות לא איחרו להגיע. לאחר חודש וחצי היא כבר הבחינה בשיפור במצבה: "הפכתי להיות הרבה יותר קלילה, הרבה יותר רגועה", היא אומרת. את הסקפטיות והייאוש החליף חיוך רחב: "זה משהו שונה לגמרי. אני מברכת כל יום שהלכתי אליה. אני יוצאת, אני מבלה, אני נהנית. שווה כל שקל".

לזהות רעלים במעיים דרך גלגל העין

"מאות אלפי ישראלים סובלים מכאבים ובעיות קשות במערכת העיכול, שפוגעות באיכות החיים שלהם בצורה משמעותית", אומרת איריס גייר. "מדובר בעצירות, כאבים, גזים, נפיחות, צרבות, ריפלוקס, הליקובקטר פילורי, קנדידה, קרוהן, קוליטיס, טחורים, פיסורה ועוד.

"הם רצים בין רופא לרופא, לוקחים תרופות שעוזרות רק לזמן קצר וגורמות לתופעות לוואי, אבל הבעיה לא נפתרת והסבל נמשך. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהטיפולים שהם עברו, בין אם קונבנציונליים או אלטרנטיביים, לא טיפלו אף פעם בשורש הבעיה ולכן גם הבעיה לא נעלמת והם ממשיכים לסבול", היא מסבירה.

השאירו פרטים ליצירת קשר ותתחילו חיים חדשים>>>





"הסיבות לבעיות עיכול שונות ומגוונות. אלו יכולים להיות הצטברות של רעלים במעיים, רמת חומציות גבוהה במעיים, תזונה דלה בסיבים תזונתיים, חוסר איזון ברובד החיידקים הטובים במעי (הפלורה של המעיים), חוסר איזון באנזימי עיכול המפרקים את המזון, פגיעה בשרירי המעיים, פטריית קנדידה וגם גורמים רגשיים. חשוב לדעת מה בדיוק הגורם, כדי לתת את הטיפול המתאים".

תהליך האבחון במרכז איריס גייר מתחיל בצילום גלגל העין של המטופל מקרוב בעזרת מצלמה ייעודית. לאחר מכן התמונות מועלות למחשב לצורך פענוח. הסימנים המופיעים בגלגל העין נותנים מידע על מצבן של מערכות הגוף השונות, כמו מערכת העיכול, הכבד, הכליות, השתן, הלב, כלי הדם ועוד ומאפשרים לאתר חוסר איזון במערכות השונות, ובהתאם לבנות תוכנית טיפול מדויקת ומותאמת אישית.

"מדובר בבדיקה שאינה כואבת, אינה חודרנית ומתאימה לכל גיל", אומרת איריס גייר. "בסיום הבדיקה מקבלים המטופלים הסבר מפורט ובגובה העיניים מהם הממצאים ומה ניתן לעשות כדי שיוכלו לקבל את ההחלטה הכי טובה עבורם. אחרי מעל 20 שנים של טיפול במגוון גדול של בעיות עיכול אני יכולה להגיד בביטחון שאם יש סיכוי לריפוי הוא מתחיל באבחון שורש הבעיה דרך גלגל העין". 

מערכת עיכול אבחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!