כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הסכמי אברהם משגשגים

זינוק של 25% במספר החברות מישראל שמשקיעות בדובאי

חברת DMCC בדובאי, שנותנת שירות למעל 23,000 חברות באזור סחר חופשי בדובאי, מדווחת כי כמעט 100 חברות ישראליות מרחיבות כעת את עסקיהן ברחבי העולם באמצעות DMCC, עליה של 25% מתחילת השנה

זינוק של 25% במספר החברות מישראל שמשקיעות בדובאי
אזור הסחר בדובאי צילום: DMCC

אזור הסחר החופשי ויזמות בסחורות שמנוהל על ידי Dubai Multi Commodities Centre (DMCC), דיווחה כי מספר החברות הישראליות שנרשמו באזור החופשי של החברה גדל ב-25% מאז תחילת השנה הזו.

חברת DMCC רשמה סך של 97 חברות ישראליות שנרשמו אצלה ובחרו בחברה בדובאי כשער הכניסה שלהן לשוק העולמי. ההטבות של DMCC באזור החופשי, כוללות פטור ממיסים, לרבות מס הכנסה ל-50 שנה, 100 אחוז בעלות על החברות שלהם וסיוע בתהליך הויזה לעובדים ובני משפחותיהם.

הנוכחות הישראלית ב-DMCC מכסה מגוון רחב של מגזרים. כמעט שליש מהחברות הישראליות הן בתעשיית המתכות והיהלומים (אחריהן שירותים פיננסיים, טכנולוגיה וטלקום ושירותים מקצועיים, כולל בנייה, הנדסה ומכונות, מדיה ושיווק, אנרגיה ומזון וחקלאות מופיעים בתחום חברות ישראליות השייכות ל-DMCC.

זהו סימן ליחסים הדו-צדדיים הפורחים בין איחוד האמירויות הערביות וישראל מאז החתימה על הסכמי אברהם, הצמיחה מוכיחה שחברות ישראליות מנצלות את הסחר המשמעותי שיש לדובאי עם מוקדי סחר עולמיים אחרים. עם הסכם שותפות כלכלית עם חברות נוספות שנכנס לתוקף בחודש שעבר, חברות אלו נהנות כעת מהטבות כלכליות חסרות תקדים כמו גישה להזדמנויות השקעה, רשת גלובלית ויכולות לנצל את אישורי הסחר של איחוד האמירויות הערביות.

אחמד בן סוליים, יו"ר ומנכ"ל DMCC, אמר: "אני אישית שמח לראות את הזינוק הזה של 25% במספר החברים מישראל, שזו הוכחה נוספת לכך שחברות ישראליות מאמינות בהצעת הערך של DMCC. מיהלומים ועד זהב, קריפטו וטכנולוגיית גיימינג, DMCC הוא ביתם של מספר רב של מגזרים המספקים שירותים גלובליים וסיוע עסקי. בשנים הקרובות נגביר את המיקוד שלנו בישראל ונמשיך את המומנטום המדהים הזה קדימה. לכן אני בטוח שנראה עוד הרבה חברות מישראל בוחרות בדובאי וב-DMCC כדי להרחיב את השוק הגלובלי ולגשת אליהם".

מעמדו של DMCC כאחד מהאזורים החופשיים המובילים בעולם, ומרכז הסחר העולמי, פירושו שיש עניין מצד חברות גלובליות להגיע לדובאי, וזה הגיע לרמות חסרות תקדים. DMCC רשמה את השנה המוצלחת ביותר שלה בשנת 2022 וכעת מונה למעלה מ-23,000 חברות מרחבי העולם, כולל ישראל. כדי להתמודד עם העלייה בביקוש, DMCC מתקרבת להשלמת בנייתו של Uptown Tower, אחד משני מגדלים גבוהים ב-81 קומות, המגדל יהיה עם 22 קומות של שטחי משרדים מסחריים בהיקף של 495,000 מ"ר של משרדים חדשים.

הסכמי אברהם דובאי הסכם סחר חברות ישראליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד