כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חברי קהילת פועלים למהדרין בכנס הכנה לחג השבועות

בבנק הפועלים על סניפיו ושלוחותיו במחוזות השונים ברחבי הארץ עובדים רבים בתפקידים בנקאיים מגוונים נמנים על שומרי תו"מ

חברי קהילת פועלים למהדרין בכנס הכנה לחג השבועות
הרב ולך פועלים למהדרין צילום: אביב גוטליב

עובדי בנק הפועלים שומרי תו"מ, התכנסו בשבוע שחל בו חג מתן תורה לכנס הכנה לקראת החג. הר"ר ישראל דקלבוים, מנהל פעילות הבנק בציבור החרדי, סקר שורה של התאמות ייחודיות לרווחתם של עובדי הבנק הנמנים על קהילת פועלים למהדרין. ההתאמות מצביעות על היות בנק הפועלים מקום עבודה ראוי שדלתו פתוחה לקליטת עובדים שומרי תו"מ הזוכים למלוא ההתחשבות באורח חייהם. בבנק הפועלים על סניפיו ושלוחותיו במחוזות השונים ברחבי הארץ עובדים רבים בתפקידים בנקאיים מגוונים נמנים על שומרי תו"מ.

ישראל דקלבוים • צילום: אביב גוטליב

במרכז ההתכנסות עמדה הרצאתו המקיפה של הרב שלום מאיר ולך, רב קהילה ומגיד מישרים בבני ברק. את הרצאתו הקדיש לתורה כמשל ונמשל. בדבריו מנה את הדברים אליהם נמשלה התורה. התורה, כידוע, נמשלה בין השאר למים, לחלב, לדבש, לשמן וליין. לכל אחד מהדברים שלהם נמשלה התורה יש משמעות המשליכה על התייחסותנו לתורה. בהקשר לכך ציטט מדרשים וממעשי חכמי וגדולי התורה בדורות שקדמו, שהעלו על נס את הקובעים עיתים לתורה. הרב עודד את חברי הקהילה להקדיש  זמנים קבועים ללימוד תורה לצד עבודתם לפרנסת הבית.

בכנס נחשף "המדריך לניהול תקציב משפחתי מאוזן" בהתייחסות ייחודית ובהתאמה לציבור החרדי. המדריך הוכן ע"י מומחי המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים. המדריך פותח לאחר למידה של צרכי המשפחה החרדית ונועד לתת "כללי אצבע" לניהול תקציב משפחתי מאוזן. עורכי המדריך מדגישים כי, ניהול נכון של התקציב המשפחתי הוא הבסיס לחוסן הכלכלי של המשפחה כולה. ניהול נכון משפיע רבות על המרקם המשפחתי. למרכז לצמיחה פיננסית אתר מותאם לשומרי תו"מ בכתובת https://www.fingrow.co.il/he?variant=kosher

פועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד