כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קריאה נואשת לעזרה

הכלה היתומה הצליחה להשיג שמלה בהשאלה, את כל השאר עדיין אין לה...

שמלת הכלולות תלויה בביתה של אודליה בת ה-22, עומדת הכן לקראת החתונה שאמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב • הבעיה: בעל האולם עדיין לא קיבל את התשלום הנדרש, וגם לא בעל הקייטרינג ובעל הדירה שבה הם רוצים להיכנס בשכירות • מאז שאביה נפטר לפני כשש שנים, המצב הכלכלי שלהם הלך והחריף • אמה האלמה מתמודדת עם גידול של חמישה ילדים נוספים שעוד נותרו בבית, בנוסף לחמישה שכבר התחתנו בשנים האחרונות • קריאה נואשת לעזרה

הכלה היתומה הצליחה להשיג שמלה בהשאלה, את כל השאר עדיין אין לה...
זר כלה צילום: unsplash

זאת לא עוד בקשת עזרה שגרתית, זו לא קרן סטנדרטית שמקימים עבור כל יתום או יתומה כדי לרפד להם מעט את החיים. מדובר בכלה יתומה שמשמיעה קריאה נואשת לעזרה. זה לא נעים, זה אפילו מבייש, הצורך להזדקק למתנת בשר ודם צורב כמכוות אש, אבל אין לה שום ברירה.

לשמח כלה יתומה הקליקו כאן>>>

ביום ראשון הקרוב אמורה להתקיים החתונה, אבל בימים האחרונים כבר שום דבר לא בטוח. בעל האולם הודיע שבלי לקבל את יתרת התשלום לא יתאפשר להכין חתונה, בעל הקייטרינג גם הוא נאמן לכללי הניהול של העסק, ובלי לקבל תשלום הוא לא מתחיל לקנות את חומר הגלם כדי לבשל את סעודת החתונה, והצלם, והאורגניסט, ואיש ההגברה, ובעל הדירה הקטנטנה שהם רוצים לשכור כדי להתגורר בה בתקופה הראשונה אחרי החתונה, כל אלו דורשים את התשלום מראש, ובצדק.

"הם צודקים במאת האחוזים", היא אומרת, "אני לא כועסת עליהם ואין לי שום טענה עליהם, אבל באמת באמת שאין לי מאיפה לשלם".

היו רגעים שכבר נדמה היה שאולי החתונה לא תתקיים חלילה וחס, היתה מחשבה על כך שאולי הכלה היתומה בת ה-22, שמתמודדת עם חיי יתמות לא פשוטים ומתגוררת בפנימייה, תיאלץ לבטל את החתונה בבושת פנים, או לחלופין להתחתן בחצר של בית כנסת שכונתי.

כלה יתומה! בת לאם אלמנה שאיבדה לפני כשש שנים שאת בעלה, שהיה המפרנס העיקרי והמשענת המרכזית של הבית.

מאז שהאבא נפטר, נותרה אמה של אודליה שבורה ורצוצה. 11 ילדים הוא השאיר אחריו. 11 ילדים ואמה אחת, עקרת בית, אלמנה בוכייה.

הקושי הכלכלי היה עצום, ומאז הוא רק הלך והעמיק. לאט לאט החלו הילדים להתחתן, חמישה כבר התחתנו בשעה טובה, לחלקם הצליחה האם לעזור מעט, אבל רובם חיתנו את עצמם בכוחות עצמם, ובבקשת עזרה מאחרים.

עכשיו הגיעה תורה של אודליה. היא מאוד חששה מהרגע הזה, אבל אין לה ברירה. החתונה כבר ממש מעבר לפינה, שמלת כלה היא השיגה בהשאלה מחברה, אבל את כל השאר אין לה, והחתונה נמצאת בסימן שאלה גדול.

אחים יקרים, לא עת לחשות, כלה יתומה זקוקה לעזרה. בת ישראל כשרה שנאלצת לעשות את הדבר הכי לא נעים, את הצעד הכי מבייש, היא צריכה לצעוד קדימה ולבקש את עזרתנו.

אסור לנו לאכזב אותה, אנחנו חייבים להרים יד ולסייע, כדי שאודליה תתחתן בשעה טובה, וגם תוכל לשמוח ולחייך בשמחת הכלולות שלה.

לשמח כלה יתומה הקליקו כאן>>>



קופת העיר כלה יתומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד