כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סיקרה בצורה כוזבת

הרב ליאו די שוקל לתבוע את רשת החדשות האמריקנית

ליאו די, ששכל את אשתו ושתיים מבנותיו בפיגוע טרור נוראי בחג הפסח האחרון, הודיע על האפשרות שינקוט צעדים משפטיים נגד רשת CNN שסיקרה בצורה כוזבת את הפיגוע בבקעה

הרב ליאו די שוקל לתבוע את רשת החדשות האמריקנית
הלווית האחיות די צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

הרב ליאו די שוקל לתבוע את רשת החדשות האמריקנית CNN לאחר הדיווח של המגישה הבכירה כריסטיאן אמנפור שתיארה את הרצח של בנותיו מאיה ורינה ואימן לוסי בפיגוע באפריל האחרון כ"קרב יריות". די הודיע על האפשרות שינקוט בצעדים משפטיים באירוע שקיים אתמול (שני) הרב שמואל בוטח מארה"ב ושודר בפייסבוק, כך דווח ב'ישראל היום'.

אתר החדשות היהודי "ג'ואיש ג'ורנל" דיווח כי ליאו די הראה לנוכחים מייל שקיבל מאמנפור שבו היא מתנצלת על מה שאמרה וטוענת כי היא "כשלה בלשונה". אמנפור גם הביעה את תנחומיה וציינה כי לא "הייתה כוונת זדון" מצידה. ליאו די השיב לה במייל שבו אמר כי אינו מקבל את התנצלותה בגלל שהיא הפיצה מידע שגוי למיליוני אנשים. בנוסף דרש ממנה להביע את התנצלותה באופן פומבי. די הודיע כי היא טרם השיבה לו.

ב'ישראל היום' דווח כי אמנפור התנצלה ואמרה כי "התבלבלה" והתכוונה לומר "'יריות' (shooting) ואמרה בטעות "'קרב יריות' (shootout). היא הוסיפה כי התנצלה בפני הרב די על "הכאב המיותר שנגרם לו".

בשיחה שערך עם ראש המשרד של CNN בירושלים, אלן גרין, שאל ליאו די אם הוא יודע את ההבדל בין הרצח של בנות משפחתו בידי מחבל לבין קרב יריות בין חיילים למחבל. גרין ענה לו כי אינו יכול להשיב.

מקרה נוסף קרה ב-CNN לפני כמה שבועות כאשר מגישה אחרת ציינה אחרי ראיון עם ליאו די כי "נביא עוד מקרים דומים מהצד הפלשתיני". ליאו די אמר שאם CNN לא תתנצל הוא מתכוון לתבוע את הרשת במטרה לקבל פיצויים בסך 1.3 מיליארד דולר וציין כי מדובר באותו סכום שבגינו נתבעה רשת "פוקס ניוז" בפרשת "דומיניון" לאחר שהרשת הדהדה תיאוריות קונספירציה על כך שהחברה השתמשה במכונות ספירת הקולות כדי להעניק את הניצחון לג'ו ביידן.

האחיות די ליאו די לוסי די CNN

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד