י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסגולה הנפלאה

על פי הרב אלישיב: מעמד 'ריפוי החולים' יתקיים בקרוב

במעמד הר סיני נתפראו כל החולים, ומדי שנה בשנה, אחרי קריאת התורה של חג השבועות, מתעוררת מחדש הסגולה הנפלאה • עמוד התפילה והישועות מרן הגר"ש גלאי שליט"א, יקיים בביתו מעמד של תחינה וזעקה לריפוי החולים, מיד לאחר קריאת התורה בביתו • אתם חייבים להכניס את קרוביכם לרשימה הזאת

על פי הרב אלישיב: מעמד 'ריפוי החולים' יתקיים בקרוב
הגרש גלאי צילום: קופת העיר

בימים אלו מתקדש עמוד הישועות של עם ישראל, מרן הגר"ש גלאי שליט"א בחיל וברעדה, לקראת המעמד המיוחד שיקיים בבוקרו של חג השבועות, לרפואת חולי עמו ישראל.

להעברת שמות לרפואה שלכם הקליקו כאן>>>

המעמד מבוסס על הנחייתו של מרן פוסק הדור רבינו הגרי"ש אלישיב זצ"ל, שהנחה את שואליו להתפלל על ענייני רפואה בעת הרצון המיוחדת, לאחר קריאת התורה של חג השבועות.

במעמד הר סיני נתרפאו כל החולים, העיוורים החלו לראות, החיגרים הפסיקו לצלוע, כולם הפכו לאנשים בריאים ושלמים, לכבוד קבלת התורה.

בספרי החסידות והקבלה מופיע, שבכל שנה ושנה מתעוררים מחדש האורות המיוחדים שהאירו לעם ישראל כשאירעו הניסים הגדולים כמו יציאת מצרים, קריעת ים סוף, נס ההצלה בחנוכה ובפורים ועוד.

בחג השבועות, כך מובא בספרים הקדושים, מתעורר מחדש העניין של קבלת התורה, ובכל שנה ושנה ניתן לקבל מחדש את התורה באימה וביראה, ברתת ובזיע.

כך גם מתעורר הכח של ריפוי החולים, הסביר מרן הגרי"ש אלישיב במתק לשונו, והנחה להתפלל לאחר קריאת התורה של חג השבועות שכוללת את התיאור של מעמד הר סיני ועשרת הדיברות.

מרן הגר"ש גלאי נוהג לקיים בבוקרו של חג השבועות מניין תפילה מצומצם בביתו, בחדר בו הוא לומד ושופך שיח לפני בורא כל עולמים בכל ימות השנה.

הפעם, אחרי קריאת התורה יעצרו כולם. אל מרן עמוד התפילה והישועות יוגשו הדפים עם השמות לתפילה, והוא יתחיל לבכות, יקירא שם אחר שם בדמע ובתחנונים, בתחינה לפני בורא כל עולמים, שירפא את החולים, וייתן להם אריכות ימים ושנים מתוך בריאות, נחת ושמחה.

אתם חייבים ששמות יקירכם החולים יופיעו שם. אל תתמהמהו ואל תהססו. מדובר בעת רצון מיוחדת, וזה הזמן לתרום ל'קופת העיר' ולהכניס את השם לתפילה המיוחדת, שבכח מצוות הצדקה ובשילוב עת הרצון המיוחדת והתפילות הנרגשות של מרן עמוד הישועות, תושפע ממרומים רפואה וישועה לחולים ולכל חולי ישראל.

ובמוצאי חג השבועות אחרי שבת, יחתמו מרן הגר"ש גלאי שליט"א וחברי בית הדין על שטר הרפואה והישועה, וישלחו אותו אליכם הביתה - לאות לזיכרון, לרפואה ולישועה.

להעברת שמות לרפואה שלכם הקליקו כאן>>>

הגריש אלישיב הרב שמעון גלאי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד