כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לאחר שמונה שנים

בשעה טובה; זה הרב הנבחר של קרית ארבע וחברון

הרב אברהם יצחק שוורץ נבחר לרבה הראשי של המועצה המקומית קרית ארבע חברון | ראש המועצה המקומית: "ינהיג רוחנית את הקהילה, רב בעל שיעור קומה, תלמיד חכם ומנהיג רוחני"

בשעה טובה; זה הרב הנבחר של קרית ארבע וחברון
הרב אברהם יצחק שוורץ צילום: באדיבות המצלם


היום (שלישי) התקיימו בחירות לרב הראשי במועצה המקומית קרית ארבע- חברון. בתום ספירת הקולות הוכתר הרב אברהם יצחק שוורץ לרבה של המועצה המקומית. המועצה פעלה במשך 8 שנים ללא רב מאז עזיבתו של הרב דוב ליאור בשנת תשע"ה. 

הוועדה לבחירת רב העיר הורכבה מהרב שמואל אליהו והרב אליקים לבנון ועוד נציגים, וכן מגוף בוחר שכלל 18 אישי ציבור, רבנים, ונציגי הקהילה.

ראש המועצה המקומית אליהו ליבמן בירך על המינוי וציטט מפרשת וזאת הברכה: "'שמע ה' קול יהודה ואל עמו תביאנו ידיו רב לו ועזר מצריו תהיה', תושבי המועצה, עובדי המועצה ומבקריה מברכים את הרב שוורץ על היבחרו, זכות גדולה נפלה בחלקנו שהרב שוורץ ינהיג את הקהילה שלנו, אני רוצה להודות לשר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, ולמנכ"ל משרדו, יהודה אבידן, שסייעו בהליך לקיום הבחירות בקרית ארבע ולמפלגת הציונות הדתית ובראש יו"ר המפלגה שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', אני רוצה להודות גם לרבנים הנוספים שהגישו מועמדות, כולם ראויים וחשובים מאוד".

שר הדתות מיכאל מלכיאלי בירך ואמר: "אני שמח על סיום הליך בחירת הרב בקרית ארבע, מודה לידידי היקר ראש המועצה, אליהו ליבמן, על ניהול ההליך באופן מקצועי ומהיר - מגיע לתושבי העיר רב במשרה מלאה ולא בחסד, מינוי רב בכל עיר היא משימה עליונה בכל ערי ישראל, מקוה בע"ה להשלים את המשימה בהקדם".

קרית ארבע חברון רב עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד