י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעקבות המרד

בן גביר הדיח את אלמוג כהן מהתפקיד הבכיר

אחרי שאלמוג כהן הודיע בשבוע שעבר שהאולטימטום שהציב בן גביר לנתניהו בעניין הנגב והגליל לא מקובל עליו, החליט יו"ר עוצמה יהודית בן גביר להדיח אותו מחברותו בוועדת חוץ וביטחון בכנסת. אלמוג כהן עקץ "אני רק תוהה מי מחליף אותי, חנמאל?"

בן גביר הדיח את אלמוג כהן מהתפקיד הבכיר
אלמוג כהן ובן גביר צילום: ללא

מחיר המרד: אחרי שחבר הכנסת אלמוג כהן הודיע בשבוע שעבר שהאולטימטום שהציב יו"ר מפלגתו השר איתמר בן גביר לראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין הנגב והגליל לא מקובל עליו, בן גביר רתח על כהן וחיכה להזדמנות לשלם לו כגמולו - והערב החליט להדיח אותו מחברותו בוועדת חוץ וביטחון, כך פרסם מיכאל שמש ב'כאן 11'. בעוצמה יהודית החליטו להציב במקומו את ח"כ לימור סון הר מלך.

בן גביר טוען שהתנהלות אלמוג כהן פגעה בנגב ובגליל, שנהג בכפיות טובה כלפיו ומבקש להדיח אותו מוועדת החוץ והביטחון של הכנסת שבה הוא מכהן כחבר.

לפני כחודש דווח שחבר הכנסת אלמוג כהן החרים אירוע "גיבוש" שקיים יו"ר מפלגתו איתמר בן גביר, בו נכחו כל שאר שרי וחברי הכנסת של המפלגה.

גורמים במפלגה מספרים שמקורביו של בן גביר, ואף הוא עצמו, לא אוהבים את העצמאות שמפגין הח"כ הטרי. מנגד, האחרון התאכזב מכך שלא קיבל את תפקיד סגן השר במשרד ראש הממשלה האחראי על העיר באר-שבע, שהובטח לו בהסכם הקואליציוני.

ח"כ אלמוג כהן לא נשאר חייב והגיב בטוויטר: "בזמן שהפשיעה בנגב ובגליל חוגגת ואזרחים נרצחים ברחובות, כדאי להתעסק בלייצר פתרונות, ופחות בנקמות אישיות. גאה על כך שעמדתי על דעתי בחדרים סגורים להצביע בעד התקציב כפי שנעשה הערב, בכדי לשמור על ממשלת הימין החשובה הזו שמביאה לנגב תקציבי עתק ופרוייקטים לאומיים".

כהן הוסיף ועקץ לסיום: "הצטערתי לשמוע על הדחתי מועדת חו"ב, אשרת את תושבי הנגב נאמנה בכל צעד ושעל. אני רק תוהה מי מחליף אותי, חנמאל?". כשהוא מתכוון לעורך הדין חנמאל דורפמן, ראש המטה של השר בן גביר.

לימור סון הר מלך אלמוג כהן איתמר בן גביר ועדת חוץ ובטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד