כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מצטרף למירוץ

רון דסנטיס יכריז על מועמדותו בפגישה עם אילון מאסק

רון דסנטיס ישיק את הקמפיין שלו לנשיאות בשיחה פומבית בטוויטר עם אילון מאסק. כניסתו של מושל פלורידה בן ה-44 למירוץ תזעזע מיד את הפריימריז הרפובליקני שנשלט על ידי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ

רון דסנטיס יכריז על מועמדותו בפגישה עם אילון מאסק
מושל פלורידה רון דה דנטיס צילום: מתוך הטוויטר שלו

המושל רון דסנטיס יכריז על מועמדות לנשיאות היום בפגישה וירטואלית עם המנכ"ל היוצא של טוויטר אילון מאסק. כניסתו של מושל פלורידה בן ה-44 למירוץ תזעזע מיד את הפריימריז הרפובליקני שנשלט על ידי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

דסנטיס מגיע למירוץ עם יותר מ-110 מיליון דולר שקיבל מתומכים. דסנטיס ימקד את הקמפיין לראשות המפלגה הרפובליקנית בלשכנע את הרפובליקנים שטראמפ לא יכול לנצח במירוץ נגד הנשיא ג'ו ביידן.

"הכרזה בטוויטר היא מושלמת עבור רון דסנטיס. כך הוא לא צריך לקיים אינטראקציה עם אנשים והתקשורת לא יכולה לשאול אותו שאלות", אמר אחד מאנשי טראמפ, בתגובה לידיעה שפורסמה בפוליטיקו.

שלושה מועמדים נוספים מתמודדים לראשות המפלגה, טראמפ וטים סקוט שהכריזו על הקמפיינים שלהם באירועים אישיים. הסנאטור טים סקוט המהווה נציג אפרו אמריקני יחידי של המפלגה הרפובליקנית בסנאט, הגיש בסוף השבוע האחרון את המסמכים הנדרשים לצורך התמודדותו כנציג הרפובליקנים בבחירות לנשיאות. בכך הוא נוסף לרשימה הכוללת בינתיים גם את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ונציגת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי.

 

 

רון דה סנטיס דונלד טראמפ המפלגה הרפובליקנית (1) ניקי היילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד