י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חשבונותיו הוסרו מהרשתות

כוכב רשת בלונדון שהתנכל לחרדים נעצר שוב על ידי המשטרה

צעיר לונדוני נעצר לאחר שפרסם סרטונים שלו מתנכל ליהודים חרדים. הצעיר תיעד את עצמו מסיג גבול ונכנס לבתים של אנשים. חשבונותיו ברשתות החברתיות הוסרו והוחלפו בהודעות לפיהן החשבונות מפרים את קוד ההתנהגות של האתר

כוכב רשת בלונדון שהתנכל לחרדים נעצר שוב על ידי המשטרה
כוכב הרשת מזנק על בחור חסידי צילום: יוטיוב

צעיר לונדוני נעצר שוב בחשד שגרם למטרד ציבורי לאחר שפרסם סרטונים שלו מטריד וקופץ מעל יהודים חרדים באתרי מדיה חברתית שונים. בקארי אוגרו, הידוע בכינויו 'מיזי', צילם את עצמו מסיג גבול בבתים של אנשים, אך מסתבר כי הוא אינו מגביל את ה"תעלולים" שלו ליהודים בלבד.

הנער נעצר ביום שני האחרון והובא להארכת מעצר, חשבונותיו ברשתות החברתיות הוסרו והוחלפו בהודעות לפיהן החשבונות מפרים את קוד ההתנהגות של האתר. "אני לא מזלזל בסערה הנרחבת, המצוקה והדאגה שהסרטונים האלה גרמו", אמר מפקד המשטרה ג'יימס קונווי, האחראי על השיטור באזורים יהודיים.

"אני מקווה שההתפתחות המשמעותית הזו מראה עד כמה אנחנו מתייחסים ברצינות לחקירה הזו מאז שהצילומים האלה התחילו להסתובב באינטרנט. מספר סרטונים השפיעו על אנשים רבים ושונים, והחקירה שלנו עדיין נמשכת כאשר אנו מבקשים לבנות תמונה חזקה הן של הפעילות המופיעה בצילומים והן של ההשפעה על הציבור".

בסרטון אחד, אוגרו , תועד קופץ מעל יהודי חרדי שישב ומחכה לאוטובוס. באחרים הוא מצלם את עצמו מצביע על יהודים ברחוב. בין המטרידים ביותר שלו, הוא נכנס לבית דרך דלת הכניסה שהיתה פתוחה בזמן שבעל הבית, שלא היה יהודי, נראה מנקה בחוץ. לאחר מכן הוא מתיישב על הספה בבית לזמן קצר ואז עוזב.

משטרת לונדון ציינה כי אלו "גישות לא רצויות שנעשו כלפי הציבור ברחוב או בתחבורה וכניסה לבתים ללא אישור ברור של הבעלים".

כזכור כפי שדווחנו בפברואר האחרון כוכב רשתות חברתיות נעצר בגין תקיפת חרדים לאחר שפרסם סדרה של סרטונים בהם הוא נראה מכה ומתעלל בחרדים ברחובות לונדון. סרטונים שפרסם בקארי אוגרו בן ה-18 - המוכר בשם "מיזי" - זכו לכמעט שני מיליון צפיות ביוטיוב, ארגון השומרים של סטמפורד היל דיווח על כל ההתנכלויות שלו למשטרה שלבסוף עצרה אותו אך שחררה אותו לאחר 36 שעות, אך ביום שני האחרון הוא נעצר שוב.

משטרת בריטניה אנטישמיות בבריטניה משטרת לונדון רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד