כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"התרשלו בהנחיות"

מנהיג הג'יהאד האסלאמי מאשים את המחוסלים בחיסולם

מנהיג הג'יהאד האסלאמי מאשים את ששת המחוסלים במבצע מגן וחץ בחיסולם ואומר: "כל אחינו שחוסלו השתמשו במכשירים הסלולריים וזו נקודת חולשה קטלנית בסכסוך שלנו מול האויב". הוא חידד את ההנחיה: "לפיכך אין להשתמש במכשירים הסלולריים לכל הפחות בימי ההסלמה"

מנהיג הג'יהאד האסלאמי מאשים את המחוסלים בחיסולם
נתיב הבריחה של הבכיר שחוסל צילום: דובר צה"ל

ימים ספורים אחרי הפסקת האש בתום מבצע 'מגן וחץ', מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד א-נח'אלה אומר בראיון לעיתון הפלסטיני-אמריקני 'חיאת וושינגטון' כי חיסולם של בכירי הארגון בסבב הלחימה האחרון לא נגרם בעקבות חדירה מודיעינית, והוסיף כי "למרות כל צעדי המנע שפעילינו נקטו כדי לא להשתמש במכשירים הסלולריים, למרבה הצער אחינו לא עמדו בהנחיות הנדרשות והתרשלו בנושא הזה".

א-נח'אלה הוסיף כי "כל אחינו שחוסלו השתמשו במכשירים הסלולריים וזו נקודת חולשה קטלנית בסכסוך שלנו מול האויב, לפיכך אין להשתמש במכשירים הסלולריים לכל הפחות בימי ההסלמה".

א-נח'אלה ציין כי "אם ישראל מעוניינת לשוב על תוקפנותה בזירות אחרות - גם אנחנו מסוגלים להפגיז את עריה מזירות שונות". בנוגע לתפקוד הג'יהאד האסלאמי לאחר חיסול הבכירים אמר: "אם איבדנו בכיר, אז סגנו נושא בתפקידו באופן מיידי, ישנה היררכיה צבאית שלמה בג'יהאד שממלאת את החלל הריק במיידי".

הג'יהאד האסלאמי זיאד א נח'אלה חיסול מחבלים חיסול ממוקד חיסולים איתור סלולר מכשירי סלולר איכון סלולרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד