כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הפנים היפות של החרדים

החיילים נדהמו לגלות מי שולח להם מגשי פיצה בעילום שם

בדף הפייסבוק 'המלאכים' העלו על נס חרדי בעל פיצה שניסה במשך כמה שנים להסתיר את עובדת היותו שולח מידי מוצ"ש עשרות מגשי פיצה ללוחמים במוצבים. עד שכמה מהם החליטו לשים לזה סוף ולגלות מי האיש 

החיילים נדהמו לגלות מי שולח להם מגשי פיצה בעילום שם
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברקע מסע ההסתה, הרדיפה והשנאה נגד החרדים בהובלת תקשורת המיינסטרים שאולי יסתיים לו לאחר אישור תקציב המדינה, ישנם גולשים חילוניים שמנסים בכל דרך להציג את פניה היפות של היהדות החרדית שתורמת בדרכה שלה למען הזולת ללא משוא פנים.

בדף הפייסבוק הפופולרי 'המלאכים' מעלה חיילת על נס חרדי צדיק שדואג מדי מוצאי שבת לפנק את הלוחמים יחד איתה בעשרות מגשי פיצה חמים. הוא עשה זאת תחילה בעילום שם, אך סקרנותה גברה ולבסוף היא עלתה על זהותו.

וכך היא מספרת: "אני לוחמת צה"ל ומה שהחרדי הזה עשה לי אני לא ישכח בחיים!!! אני חייבת שתפרסמו את זה בכל מקום! אני נמצאת רחוק מהבית בהגנה על עם ישראל בכל מוצאי שבת כשאנחנו בשמירה מתים מרעב מגיע אלינו משלוחן עם עשרות מגשי פיצה חמים ונמלט. כשאנחנו מנסים לברר ממי זה הוא עונה "תהנו אוהבים אותכם" השבוע החלטנו לשים לזה סוף ולתפוס את המשלוחן ולא לוותר לו עד שיספר לנו ממי זה".

הלוחמת ממשיכה ומספרת: "הוא ממש לא הרגיש בנוח וענה לנו זה "שזה הבעלים של פיצה B בביתר עילית וקוראים לו יוסף קונו, בחור חרדי שבכל מוצאי שבת שולח אותי עם מגשים לחיילים במוצבים וזה רק המעשים הקטנים שהוא עושה. יש עוד הרבה משלוחים בעיר עצמה שאף אחד לא יודע עליהם הוא ממש לא יאהב שאני יספר את זה" החלטנו שמלאך כזה אנחנו חייבים לשלוח לכם שתפרסמו בכל מחיר שכולם יראו ❤".

המלאכים חיילים לוחמים שליח פיצה מגשי פיצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 126 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד