י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

רבני 'היכל הוראה' בראשות הגר"מ ברנסדורפר התלכדו בכנס רפואה והלכה של 'בוני עולם'

כינוס זה התקיים כחלק מפעילות ארגון 'בוני עולם' שבייסודו של הרב שלמה בוכנר, להעמקת שיתופי הפעולה בין הרבנים ומורי ההוראה לבכירי הרופאים והצגת המחקרים העדכניים בתחומי הרפואה

רבני 'היכל הוראה' בראשות הגר"מ ברנסדורפר התלכדו בכנס רפואה והלכה של 'בוני עולם'
כנס הרבנים של בוני עולם צילום: באדיבות המצלם

בכנס רפואה והלכה השתתפו רבני בתי ההוראה של 'היכל הוראה' שבראשות הגר"מ ברנסדורפר * ביום העיון התקיים רב שיח מקצועי עם בכירי הרופאים המומחים בתחום רפואת הנשים שליבנו יחד עם הרבנים את נושאי הרפואה וההלכה בצורה מקצועית תוך הצגת החידושים בתחום *

את הכנס פתח בדברים מנהל 'בוני עולם' בישראל הרב אליקים לבנון שהרחיב על החשיבות שרואים בארגון בשיתוף הפעולה עם בתי ההוראה ומורי ההוראה בכל רחבי הארץ – דבר אשר מסייע רבות לזוגות.

 בין המומחים שמסרו הרצאות מקצועיות בכנס: ד"ר מיכה באום מנהל ורופא בכיר בביה"ח שיבא וחבר הנהלה במדיקל סנטר הרצליה וד"ר אוהד שושני  לאחר מכן התקיים פאנל עם יועצי ארגון בוני עולם.

הגאון הרב משה ברנסדורפר גאב"ד היכל הוראה ציין את החשיבות מאחר שבמקרים רבים פוסקי ההלכה נתקלים בבעיות והם אינם מכירים את המציאות הרפואית – דבר המקשה עליהם עד מאד בבואם לפסוק הלכה, ולכן חשוב מאד לקיים את הכנס, על מנת שיקבלו את ההיבטים הרפואיים הנדרשים.

כינוס זה התקיים כחלק מפעילות ארגון 'בוני עולם' שבייסודו של הרב שלמה בוכנר, להעמקת שיתופי הפעולה בין הרבנים ומורי ההוראה לבכירי הרופאים והצגת המחקרים העדכניים בתחומי הרפואה.

בוני עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד