ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
תושיית הנהג

צפו: אוטובוס עם ילדים יהודים עלה באש, הילדים חולצו

שישה תלמידים יהודים חולצו בשלום מאוטובוס בית ספר שעלה בלהבות בקווינס. נהג האוטובוס פעל בתושייה וביצע במהירות פינוי של התלמידים

צפו: אוטובוס עם ילדים יהודים עלה באש, הילדים חולצו
השריפה בקווינס צילום: Yeshiva world news

בתקרית דרמטית שהתרחשה בקווינס - ניו יורק ביום שלישי, מספר תלמידים חולצו בשלום לאחר ששריפה כילתה אוטובוס שלם של בית הספר. רשויות החירום הוזעקו למקום בסביבות השעה 15:45, לאחר דיווחים על מספר כלי רכב שעלו באש.

30 צוותי כיבוי הגיעו מייד, ועבדו במרץ כדי לכבות את השריפה שהתפשטה לכלי רכב רבים. הכבאים עמלו ולהבטיח את שלומם של כל המעורבים, כך דווח באתר Yeshiva world news.

לדברי גורמים בכוחות הכיבוי, באוטובוס בית הספר היו שישה תלמידים, כולם תלמידים בבית ספר יהודי פרטי ב-Fresh Meadows. נהג האוטובוס פעל בתושייה וביצע במהירות פינוי של התלמידים, והוציא בהצלחה את התלמידים מהאוטובוס לפני שהמצב הסלים עוד יותר.

מפקד כוחות הכיבוי בריאן הנראן, שיבח את נהג האוטובוס, ואמר, "נהג האוטובוס עשה עבודה נהדרת, היו שישה ילדים באוטובוס וברגע שהאוטובוס עלה באש הוא הצליח להוריד אותם במהירות ולחלץ אותם בשלום ואף אחד מהילדים לא נפגע". התגובה המהירה והיעילה של נהג האוטובוס הבטיחה את שלומם של התלמידים ומנעה פציעות.

למרות שהסיבה המדויקת לשריפה טרם נקבעה, הערכות ראשוניות מצביעות על כך שהשריפה מקורה במנוע האוטובוס. בדיקות נוספות ייערכו כדי לברר את הנסיבות המדויקות שהובילו להצתה.

קווינס בית ספר אוטובוס נשרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד