כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הירשמו עכשיו

כולל שיחות אימון אישיות: תכנית מהפכנית ללימוד אנגלית עסקית-מדוברת

יותר ויותר בעלי עסקים מבינים, שהאנגלית היא חובה בסיסית בעולם העסקים ● עם למעלה מ-100 אנשי עסקים בוגרים מרוצים, המחזור השביעי של קורס אנגלית של ביזמקס ומרכז כיוון פותח את שעריו ומזמין אותך ללמוד ולשפר את האנגלית שלך לצרכי עבודה ● הירשמו עכשיו

כולל שיחות אימון אישיות: תכנית מהפכנית ללימוד אנגלית עסקית-מדוברת
לומדים אנגלית שוטפת צילום: ביזמקס

העולם כיום הוא כפר גלובלי נגיש בהישג יד הרבה יותר מאשר אי פעם בעבר. העולם הדיגיטלי מאפשר לאנשי עסקים, סוחרים, או עובדים שכירים שלל אפשרויות והזדמנויות שונות עבור המחפשים להתפתח לקהלים חדשים קרובים או רחוקים.

לפרטים נוספים ומלגות למתאימים לחץ כאן>>>

בעידן הנוכחי, במיוחד עבור מי שמעוניין לעסוק בסחר בינלאומי - אך לא רק, אנגלית ברמה גבוהה היא צורך הכרחי, ויתרון משמעותי על פני מתחרים. כמעט בלתי אפשרי להסתדר ולהתקדם בתחום המורכב כולו מאינטראקציות בין גורמים ממדינות שונות ודוברי שפות שונות, כאשר האנגלית שבפיכם אינה טובה מספיק.

קורס אנגלית עסקית של ביזמקס ומרכז כיוון, נבנה במיוחד על מנת לתת מענה לצורך בסיסי ומהותי זה של אנשי עסקים ועובדים חרדים. זהו המחזור השישי של הקורס שמתקיים בשיתוף חברת טרגט - בעלת ניסיון רב בפדגוגיה ממוקדת לציבור החרדי. למעלה מ-100, אנשי עסקים ועובדים חרדים השתתפו במחזורים הקודמים, וכיום מתנהלים באופן שוטף בשפה האנגלית. 

הקורס שכבר צבר הצלחה רבה, מורכב מ-18 מפגשים פרונטליים, בהיקף של 60 שעות אקדמיות ובנוסף, כל משתתף מקיים מספר שיחות טלפון אישיות באנגלית באורך של 15 דקות, עם מנחה הקורס. השיחות הטלפונית, מסייעות לבנות את הבטחון העצמי של הדובר בשיחה אמיתית.

תכני הקורס מתמקדים בהיבטים עיסקיים של הצורך באנגלית כמו הצגה עצמית, ישיבות עם לקוחות פוטנציאליים, הכנת פרזנטציות, כתיבת מיילים ודקדוק הכרחי לשיח עסקי. על מנת להתמודד עם חסם הביטחון העצמי, ניתן דגש רב על שימוש בזמן אמת ועל תרגול באנגלית ביחד עם כל חברי הקורס. בהתאם לכך, החלק האחרון של הקורס הינו פרזנטציות שמעבירים המשתתפים בפני שאר חברי הקבוצה. 

במהלך קורס אנגלית עסקית רוכשים ומתרגלים אנגלית ברמה גבוהה ועם אוריינטציה עסקית מובהקת, בצורה המאפשרת לשפר משמעותית את רמת השליטה בשפה זו בתוך חודשיים. השיעורים והתרגולים הטלפוניים מעניקים דחיפה נוספת ומסייעים לסגל אנגלית טובה הרבה יותר, בזמן קצר יותר. מבחינה עסקית, מדובר בהשקעה הכרחית ומשתלמת.

ההרשמה למחזור הנוכחי מסתיימת ביום שלישי י' סיון, 30.05.23. לפרטים נוספים ומלגות למתאימים לחץ כאן>>>

לימודי אנגלית אנגלית לחרדים אנשי עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד