י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רישיון הנהיגה נגנב או אבד?

מהיום: אין צורך לשלם אגרת חידוש רישיון

איבדתם את רישיון הנהיגה, או שהוא נגנב, או נשכח בכיס המכנסיים שהלכו לכביסה... מהיום, אין צורך להתרוצץ ולשלם אגרות. פשוט נכנסים לאזור האישי ומדפיסים רישיון חדש, בלי לשלם אגרת חידוש רישיון ובלי צורך לזכור את מספר הרישיון

מהיום: אין צורך לשלם אגרת חידוש רישיון
הכניסה למשרד הרישוי בירושלים צילום: פלאש 90

צעד לשיפור השירות ולהפחתת יוקר המחיה: מהיום (רביעי) ניתן להדפיס עותק של רישיון הנהיגה שלכם, כרישיון נייר או כ-PDF לשמירה במחשב או בנייד, באזור האישי הממשלתי, בלי להגיע למשרד הרישוי, בלי לעמוד בתור, בלי צורך לזכור את מספר הרישיון ומבלי לשלם אגרת חידוש רישיון.

נזכיר כי בעבר בוטלה חובת הצגת רישיון פיזי בעת הנהיגה, מכיוון שהנתונים המעודכנים זמינים אונליין לרשויות, כגון לשוטר בניידת. לפיכך אין צורך להנפיק רישיון פלסטיק חדש, ומספיק לשמור את הנתונים במחשב, בנייד, או ברישיון נייר. 

האזור האישי הממשלתי, מאפשר לקבל מידע ולבצע פעולות אונליין במגוון רחב של תחומים הקשורים למשרדי הממשלה השונים – וכעת גם להנפיק העתק רישיון במקום זה שאבד. באזור האישי ניתן גם למצוא את כל המידע הקשור לרישיון, כגון מספר הרישיון, תאריך ההוצאה והתוקף ורשימת דרגות הרישיון – וכן להדפיס עותק של הרישיון, כרישיון נייר או PDF.

 

 

 

אגרת רישיון רכב חידוש רישיון רכב נהגים חינם תחבורה רכבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד