י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דרך בירוקרטית ומייגעת

"בגלל עצלות, אזרחים מפסידים הרבה כסף"

מימוש זכויות רפואיות הינו תחום החולש על מגוון רחב של מגבלות בריאותיות אותן ניתן לתרגם לכסף מדי חודש • רבים מתעצלים לבדוק זכויותיהם, או לבצע את הליך התביעה כראוי ובשל כך מפסידים קצבאות להם הם זכאים • חברת 'שלכם' תלווה אתכם ותקל עליכם את הדרך הבירוקרטית המייגעת • ומה עם תשלום? אך ורק לפי הצלחה!

"בגלל עצלות, אזרחים מפסידים הרבה כסף"
זכאים לכסף צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

הזכויות שלכם!

אין זה סוד כי הסבל הוא מנת חלקם של אנשים רבים. סבל פיזי וסבל נפשי כאחד, אותו נושאים מיליונים בכל רחבי העולם. אולם מתברר כי ישנה דרך להמתיק את הגלולה, ולו במעט. חברת 'שלכם' העוסקת במימוש זכויות רפואיות, דאגה בשנה החולפת עבור אלפי לקוחות לקבל קצבאות ולממש את מלוא הזכויות המגיעות להם מהביטוח הלאומי, חברות הביטוח ומס הכנסה בשל מגוון מגבלות בריאותיות, גופניות ונפשיות. החברה פועלת מתוך תפיסה כי ישנם תקציבים לא מועטים השייכים לאזרחי המדינה, כשהם מצידם מושכים ידיהם ובוחרים לא ליטול אותם בשל חוסר פניות או חוסר ידע מספק.

המטרה המרכזית של הצוות המקצועי והמנוסה היא בראש ובראשונה לדאוג ללקוחות שהכסף המגיע להם יעבור לרשותם במלואו, בדרך היעילה והמקצועית ביותר כדי להקל על הקשיים היומיומיים ובאמצעות זאת לאפשר להם לפנות לאנשי המקצוע להם הם זקוקים מתוך רווחה כלכלית ונפשית.

השאירו פרטים ואולי תגלו כי אתם זכאים לסכומי כסף בלתי מבוטלים>>>

הפסד שלכם

באופן מפתיע רבים אינם טורחים לבדוק את זכאותם הכלכלית הבסיסית המגיעה להם חוק. הסכומים נעים בין אלפים ועד למספרים בעלי אפסים רבים… כאשר התשלום מגיע לעתים רטרואקטיבית ופעמים בצורת קצבה חודשית משמעותית לאורך שנים ארוכות ומדובר בהפסד כספי חבל ומיותר.

הסיבות בגינן אנשים אינם דורשים את אשר מגיע להם מתחלקות לשלושה סוגים עיקריים. בחלק מהמקרים מדובר בחוסר ידע וחוסר היכרות מספק של החוק על שלל סעיפיו והקריטריונים הכלולים בו, מה שגורם לאותם בעלי הזכויות לא לדעת כלל על קיומן של אותן זכויות... במקרים אחרים אנשים פשוט מתעצלים להגיש את המסמכים ולעבור את המסע הבירוקרטי המפרך בדרך לקבלת הזכאות. סוג שלישי של אנשים הם כאלו שעברו את שלב הגשת המסמכים ונדחו מחמת אי דיוקים בהגשה וחוסר בקיאות בכל הליך התביעה. הליך תביעת הזכויות הוא מורכב וסבוך ואדם אשר איננו בקי בו ברוב המקרים נכשל.

נבחרת שלכם

הנבחרת המנוסה והמקצועית של חברת 'שלכם', המורכבת ממיטב הרופאים ואנשי המקצוע, עומלים בחריצות כדי לספק עבורכם את השירות הנדרש על הצד הטוב ביותר ובכך מתגברים על שלל המכשולים שעלולים לצוץ בדרך למימוש הזכויות של הלקוחות. בעזרת הניסיון הרב בכל תחומי הפגיעות, הפיזיות והנפשיות, הצוות מסייע לכם לעבור את הליך הוכחת הזכאות בצורה הטובה ביותר ומדריך אילו חומרים יש להביא, כיצד יש לבקש מהרופא את ניסוח חוות הדעת הרפואיות וכיוצא בזה. הוועדות בביטוח לאומי מעניקות זמן מוגבל לכל אדם ובשל כך צריך לקבל הכוונה נכונה איך לנצל את הזמן בצורה מיטבית.

יחד עם נבחרת שלכם תמצו את זכויותיכם ותקבלו את הקצבה המגיעה לכם מביטוח לאומי, את הפטור ממס הכנסה ואת הפיצוי מחברת הביטוח ואף תדעו להגיש בצורה נכונה תביעת אובדן כושר עבודה בקרן הפנסיה.
רק כך תבנו תיק רפואי מלא ומדויק, תוך ליווי ומעקב לאורך כל ההליך. מחיר השירות משתלם במיוחד והוא מותנה וכרוך בהצלחת התביעה. כלומר, רק אם התביעה הוכרה, החברה תקבל תשלום!

במידה ואתם סובלים ממגבלה רפואית כלשהי, מומלץ לבדוק את זכאותכם בהקדם. ייתכן ואתם זונחים כסף רב המגיע לכם כחוק.
 
קבעו עוד היום שיחת ייעוץ בחינם ותדאגו לזכויות שלכם>>>

שלכם זכויות רפואיות מימוש זכויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!