כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הזדמנות רוחנית

פתיחת ההיכל בחג השבועות: כך תנצלו את הזמן המסוגל ביותר בשנה

רגע לפני שנקרא בתורה על מעמד הר סיני • ביום שבו ניתנה תורה לישראל, ושבו מתעוררים מחדש האורות והכוחות שירדו לעולם בזמן מתן תורה • האנשים שמהווים המשך ישיר למשה רבינו בדור הזה, ארזי הלבנון אדירי התורה • הם יעמדו ויבכו בתחנונים, ויזכירו את שמות החולים, כדי שכל החולים יתרפאו, כפי שהיה במעמד הר סיני • אי אפשר לפספס את ההזדמנות הזאת

פתיחת ההיכל בחג השבועות: כך תנצלו את הזמן המסוגל ביותר בשנה
הוצאת ספר תורה צילום: Mendy Hechtman/FLASH90.

לו רק היתה לנו האפשרות להתייצב בשנית לרגלי ההר, הר סיני ולהשתתף במעמד קבלת התורה. לו רק היינו יכולים להביא לשם את החולים הקרובים לנו, את אלו שסובלים מבעיות רפואיות קשות. כל החולים נתרפאו, אומרים לנו חז"ל, אף אחד לא נשאר חולה.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>>

ובכן, יש לנו הזדמנות כזאת, בחג השבועות, כשיקראו בתורה את הקריאה של מתן תורה ועשרת הדברות, ביום בו ניתנה תורה לישראל, בחג השבועות, זה הזמן שעליו העידו גדולי התורה, שהוא הזמן המסוגל ביותר לפעול ישועות בענייני רפואה ובכל עניין אחר.

בהתאם לכך, יצרה הנהלת 'קופת העיר' קשר עם כל גדולי וצדיקי הדור, וביקשה מהם בקשה אחת ויחידה להתפלל ולפעול ישועה עבור החולים, במעמד פתיחת ההיכל, פתיחת ארון הקודש, רגע לפני קריאת התורה של חג השבועות.

כדי שכשנשמע את קול ה' מדבר אלינו מתוך ההר הבוער באש, תחול הברכה על אותם חולים ונדכאים שיוזכרו על ידי גדולי התורה, הלא הם ממשיכי דרכו של משה רבינו בדור הזה.

בקיום הסגולה הנפלאה הזאת ישתתפו מרן רבינו ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, גאון ישראל מורינו הגאון רבי דב לנדא שליט"א, ומרן פוסק הדור, ראב"ד העדה החרדית הגאון הגדול רבי משה שטרנבוך שליט"א.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>>

שלושת צדיקי וגדולי הדור ישאו כפיים בתחינה ליושב במרומים, ויעתירו בתפילה נרגשת ודומעת, בעת פתיחת ההיכל, לנצל את שעת הכושר הנפלאה הזאת כדי לעורר ישועה ורחמים, להשפיע רפואה לחולים ותקווה לנדכאים. רפואה בגוף ובנפש, לכל החוליים והמכאובים.

אנחה של גדול הדור! דמעה של ענק שבענקים! מעמד מתן תורה... כמה כח ועוצמה טמונים ברגעים הנשגבים הללו. אנחנו חייבים שהקרובים אלינו יהיו שם, שהשמות שלהם יופיעו לנגד עיניהם, עיני הבדולח, של מרנן ורבנן גדולי וענקי התורה. אי אפשר להחמיץ את ההזדמנות הנפלאה הזאת.

וכך, בכח התורה, בכח המעמד הנשגב של מתן תורה, ובצירוף התרומה של כספי הצדקה, שמועילים לקבלת התפילות, כפי שכתוב בשם האריז"ל, יחד עם מצוות הצדקה יעלו גם התפילות, ויתקבלו לרצון לפני אדון כל.

להעברת שמות הקליקו כאן>>>>

חג השבועות קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד