כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מורדם ומונשם

בעיר החרדית: בן 40 נפל מסולם; מצבו קשה

בן 40 פונה הערב במצב קשה עם חבלה רב מערכתית מבניין משרדים ברחוב מצדה בבני ברק, שם נפל מסולם תוך כדי עבודתו

בעיר החרדית: בן 40 נפל מסולם; מצבו קשה
נפילה מגובה בבני ברק צילום: דוברות הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב (רביעי) בשעה 18:48 לבניין משרדים ברחוב מצדה בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 40 עם חבלה רב מערכתית, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

פראמדיק הצלה, נתנאל וולד וחובשי הצלה, יחיאל גולדהבר ומשה אשכנזי מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו פועל, גבר כבן 40, מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית, לאחר שנפל מגובה של כ-6 מטר במהלך עבודתו על סולם. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב".

עו"ד זאב טפר, חובש בכיר באיחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שלדברי חבריו נפל מסולם תוך כדי עבודתו במבנה משרדים. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים ללא הכרה ובמצב קשה".

החובש שי אלפא מיחידת האופנועים של מד"א סיפר: "כשהגענו ראינו את הפצוע ששכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, סיפרו לנו שהוא נפל מגובה במהלך עבודתו במקום, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים, ומתן תרופות ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם."

נפילה מגובה נפילה מסולם משרדים בני ברק מגדל משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד