י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בנינו ערבים בעדנו

המיזם להבאת מאות אלפי ילדים לעשרת הדברות

פעילות מיוחדת להבאת ילדי ישראל לבתי הכנסת בחג השבועות לשמוע את עשרת הדברות –במטרה להחדיר בהם את המתיקות של אהבת התורה: רבני קהילות ברחבי הארץ יצאו בקריאה מיוחדת לגבאים לקיים מנייני שחרית נוספים לציבור המתפללים שאינו מגיע ל'נץ'. כל הפרטים

המיזם להבאת מאות אלפי ילדים לעשרת הדברות
עשרת הדברות צילום: באדיבות המצלם

מאמץ עליון להביא מאות אלפי ילדי ישראל והוריהם, מכלל הציבורים בארץ הקודש, לשמוע את 'עשרת הדברות' בחג השבועות שייחול מחר. רבני קהילות מכל רחבי הארץ, פועלים במרץ רב לעודד הורים לבוא עם ילדיהם לשמוע את 'עשרת הדברות'.

במסגרת הפעילות, מופצים הזמנות לקהלים רחבים על מוקדי קריאת 'עשרת הדברות' – הן במסגרת מנייני התפילה בבתי הכנסת והן במסגרת מוקדי קריאה ייעודיים המופעלים במיוחד.

בחלק מהערים הוכרזו על עשרות-רבות של מוקדי קריאה, שיפעלו מסביב לשעון במהלך יום חג השבועות, כדי לאפשר לכמה שיותר ילדים והוריהם לשמוע את 'עשרת הדברות'.

בהמשך לבקשת הרבי מליובאוויטש, אליו הצטרפו מרנן ורבנן, גדולי ישראל, זצ"ל ויבדלחט"א שליט"א, פועלים גם למעלה מאלף שלוחי חב"ד הפרוסים בכל רחבי הארץ, בקרב הקהלים השונים, להביא את ילדי ישראל לשמוע את 'עשרת הדברות' ובכך להחדיר לילדים את המתיקות של אהבת התורה וקיום המצוות.

במוקדים רבים, תתקיים לאחר הקריאה גם כינוסי תורה ייחודיים במינם עבור ילדי ישראל, במהלכם ישמעו הילדים על התורה הקדושה, על לימוד התורה, על חג השבועות, וכן על הזכות הגדולה של ילדי ישראל – 'בנינו ערבים בעדינו'. במוקדים רבים, יקבלו הילדים גם מיני מתיקה ומאכלים חלביים וישתתפו בהגרלה מיוחדת על ספרי קודש.

כחלק מההיערכות הגדולה, בצעירי חב"ד, יצאו בשורת קמפיינים לציבור הרחב, במטרה לעודד את כלל הציבור לבוא לבתי הכנסת. "בחג השבועות, כל המשפחה - ואפילו תינוקות - מגיעה לבית הכנסת ולמרכזי קריאת התורה כדי לשמוע את עשרת הדברות ולהרגיש כאילו ממש עכשיו מקבלים את התורה על הר סיני", נכתב בקמפיינים הפונים, כאמור, לציבור הכללי, "על פי המקורות והמסורת, שמיעת עשרת הדברות בשבועות היא זכות גדולה המסייעת לגידול קל ובריא של הילדים מתוך חיים ערכיים".

כחלק מהפעילות המאומצת, פנו רבני ישראל שליט"א, בערים רבים, לתושבי עירם, ועודדו אותם להביא את ילדיהם לשמוע את 'עשרת הדברות' – "ואפילו הקטנים ביותר", כלשונם, "וה' יקבל את תפילתנו ובמהרה יחיש לנו את גואלנו, ובימינו ובימיכם תיוושע יהודה וישראל ישכון בטח".

חב"ד עשרת הדיברות חג השבועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד