י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"יורק לו בפנים"

ההתכתשות של חברי עוצמה יהודית עם אלמוג כהן

אמש, ברקע הדחתו מוועדת חוץ וביטחון התעמת ח"כ אלמוג כהן עם חבריו למפלגה. כהן: "אם אתה חושב שנפלת על אחד שיהיה כמו הכלב על הדשבורד אתה טועה". רמ"ט בן גביר: "אתה מדבר כמו ביריון"

ההתכתשות של חברי עוצמה יהודית עם אלמוג כהן
איתמר בן גביר ואלמוג כהן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרבות בעוצמה יהודית: חבר הכנסת אלמוג כהן התכתש אמש בקבוצת וואטסאפ פנימית עם חבריו למפלגה במשך שעות ארוכות ברקע הדתחו מוועדת חוץ וביטחון. חבריו חשפו שכהן סירב להיות סגן שר של עידית סילמן - בגלל שהיא אישה: "אמרת שיצחקו עליך". כך דווח בחדשות 12.

חה"כ כהן זעם על הדחתו וכתב: "אם אתה חושב שנפלת על אחד שיהיה כמו הכלב על הדשבורד אתה מבין שאתה טועה", כתב כהן לראש המטה במשרדו של בן גביר, חננאל דורפמן.

האחרון השיב בתקיפות: "אתה מדבר כמו ביריון, נגד מי שנתן לך הזדמנות חד-פעמית שלצערי לא היה אפשר לתת ל-99% מהאנשים פה, שחלקם עבד פי 5 ממך לאורך שנים. כאילו כולם פה חייבים לך משהו".

חנמאל דורפמן עם בן גביר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בנצי גופשטיין הגיב לכהן גם הוא וכתב: "לא משילות ולא בבל"ת. מה חשבת שמה שהרוס כל כך הרבה שנים ייפתר היום? בזכות עוצמה יהיה משמר לאומי, תקציב למשטרה למלחמה בפשע, יותר נשק ברחובות. התחילו להגיב בעזה. אף אחד לא הכיר אותך כמעט לפני איתמר. הוא העלה אותך לגדולה - ואתה יורק לו בפנים".

דורפמן המשיף ותקף: "הבאנו את אלמוג כדי שידאג לתושבי הנגב, לא כדי שידאג לעצמו. מי שהלך להצטלם עם סמוטריץ' בזמן שאנחנו מנהלים מולו מו"מ להגדיל תקציב לנגב, ואומר שסמוטריץ' דווקא נתן תקציב יפה לנגב - לא עושה את זה בשביל תושבי הנגב. זה שהיית יס"מניק לא הופך למומחה למשטרה".

כהן לא נשאר חייב, וענה לדורפמן: "לו היית עסוק בעשייה 2% מהזמן שבו אתה עסוק בלתדרך, מצבנו היה הרבה יותר טוב. אתה יודע מהי כפיות טובה? לשים פס על ההבטחות שחילקת לאנשים, והתקווה שנטעת בליבם ולהיות פתאום מורם מעם. לא עונה, לא מייחס, כולם כלים במשחק שלך".

גופשטיין ובן גביר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בהתכתבות נחשף גם הזעם המפלגתי על כהן שסירב להתמנות לסגן שר. לכן הוא לא מתפטר בנורווגי, ומעכב המועמד הבא צחי אליהו.

בשיחות הפנימיות, נחשפה בידי דורפמן הסיבה לסירוב: "אתה היית אמור להיות סגן שר וממונה על התוכנית, אבל לא הסכמת כי זה סגן שר של ניר ברקת וזה משרד הכלכלה".

דורפמן אף ציטט אותו מהעבר: "'אני? מה פתאום כלכלה? יצחקו עליי שאני לא מבין כלכלה'. זה מה שמעניין אותך, ולא תושבי באר שבע".

דורפמן הוסיף וחשף שכהן סירב גם לכהן כסגן שר של עידית סילמן: "אחר כך הצעתי לך להיות סגן שר שלה אבל שוב לא הסכמת, כי אמרת שיצחקו עליך שאתה סגן במשרד להגנת הסביבה, שאתה 'סגן שר של אישה'".

צחי אליהו, מי שנשאר בגלל כהן מחוץ לכנסת - תקף גם הוא: "במשך 5 חודשים הוא משלה אותנו, הוא משקר פעם אחר פעם והוא מתדרך עיתונאים נגדי. זוכרים את הכתבה בסרוגים 'בן גביר לא רוצה את צחי בגלל הקעקוע'. עבודה של זה שנשביתי בקסמו. לפני שבוע וחצי כבר התפוצץ לי ואמרתי לעצמי בכל הזדמנות שתהיה לי אני אחשוף את פרצופו של אלמוג. אבל אין צורך, הוא עושה את כל הטעויות האפשרויות בעצמו".

אלמוג כהן איתמר בן גביר עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד