י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הממשלה הטובה לחרדים"

השר סמוטריץ: "לא יכולנו לפתוח את התקציב ההשלכות יכלו להיות אסון"

רגע אחרי העברת התקציב לשנת 2023 - 2024, התפנה שר האוצר לסכם את מרטון ההצבעות שהסתיים הרבה לפני הזמן המתוכנן. היום מוקדם בבוקר התקציב עבר, ואנחת רווחה נשמעה בקרב חברי הקואליציה. גורמים במפלגות החרדיות "התקציב הוא הטוב ביותר בשלושים השנים האחרונות"

השר סמוטריץ: "לא יכולנו לפתוח את התקציב ההשלכות יכלו להיות אסון"
נתניהו והשרים אחרי העברת התקציב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי הקואליציה חגגו היום את העברת התקציב לשנת 2023 ו-2024, מרתון הצבעות היה אמור להסתיים היום בשעות הצהריים, אך מאחר והאופוזיציה לא הייתה קיימת ולא השפיעה, מוקדם בבוקר הסתיימו כל האצבעות ותקציב המדינה לשנים 2023 ו-2024 עבר ברוב גדול.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ התייחס להעברת התקציב ואמר ל'בחדרי חרדים': "אני בטוח שכל חברי הקואליציה מרוצים, היו קשיים בדרך אבל עם רצון טוב מצד כולם זה הסתדר, לא יכולנו לפתוח את התקציב לפי בקשת אגודת ישראל, מאחר וזה היה יכול להביא למצב שהממשלה תיפול, מכיוון שלא נשאר זמן להעביר שוב את כל הפרוצדורה בוועדת הכספים, ואז להגיע למליאה, היינו חייבים להצביע היום וברוך השם עשינו זאת".

עוד אמר שר האוצר, כי: "התקציב הוא של מדינת ישראל, הוא לא של מפלגה כזו או אחרת, דלתי פתוחה בפני האופוזיציה, עובדה שהיו דיונים בוועדות, והגיעו חברי אופוזיציה לוחמת, היו דיונים ענייניים, ומי מהם שהגיע הצליח לפעול למען המטרות שלו".

גורמים במפלגות החרדיות אמרו ל'בחדרי חרדים' כי השר סמוטריץ׳ היה קשוב לאורך כל הדרך, גם בזמן שהיו קשיים, "30 שנה לא היה לחרדים ממשלה כזאת טובה, הממשלה הטובה לחרדים היתה בזמן רבין ופרס, מאז היו קשיים מול שרי האוצר לדורותיהם, לא יכולנו לקבל יותר אצל אף ראש ממשלה ושר אוצר אחר, כמובן שהיינו חייבים גם להתפשר, ועשינו זאת".

חרדים בצלאל סמוטריץ תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד