ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
סוער באשדוד

רבנים בכירים בוחנים הקמת מפלגה ספרדית חדשה

ברקע טענות לחוסר ביטוי ותרעומת מהתנהלותו של יו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם, בחצרותיהם של כמה מהאדמורי"ם והרבנים בציבור הספרדי בעיר החלו לבחון הקמת מפלגה ספרדית חדשה

רבנים בכירים בוחנים הקמת מפלגה ספרדית חדשה
אשדוד צילום: Nati Shohat/Flash90

חצי שנה לבחירות המוניציפליות והשטח הספרדי באשדוד תוסס כפי שלא היה זמן רב, כשבחצרות אדמורי"ם ומשפחת רבנים בולטים בציבור הספרדי בעיר מביעים תרעומת גלויה על התנהלותו של יו"ר סיעת ש"ס המקומית, אבי אמסלם ואף החלו לשקול חלופות.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי גורמים בכירים מטעמם של חצרות אדמורי"ם ורבנים בולטים בציבור הספרדי בעיר החלו בימים האחרונים לבחון הקמת מפלגה ספרדית חרדית חדשה שתתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות.

גורם המעורב בשיחות הללו אומר ל"בחדרי חרדים" כי "חצרות גדולות וחשובות בעיר מרגישות שאין להן ביטוי מספיק בפעילות של מפלגת ש"ס המקומית ומפריעה להם גם ההתנהלות הכללית של המפלגה תחת הנהגתו של אבי אמסלם. אי אפשר להתעלם מרבנים וצרכי המוסדות שלהם", אומר אותו גורם.

לאור זאת, בימים אלה נערכות שיחות בין כמה מן הקהילות הספרדיות בעיר, במטרה להתאגד ולהריץ במשותף מפלגה חרדית ספרדית חדשה, במידה ולא יחול שינוי בהתנהלות סיעת ש"ס המקומית.

יצויין, כי בעבר כבר הייתה מפלגה ספרדית שהתמודדה תחת השם "קול הלב" וזכתה לשני מנדטים, מה שמלמד על פוטנציאל של כמחצית מבוחרי ש"ס באשדוד שעשויים לתמוך במפלגה אחרת.

אשדוד אבי אמסלם בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד