כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תושב לא חוקי

הנהג שפרץ מחסום בוושינגטון מעריץ את הנאצים ורוצה "לתפוס את השלטון"

נהג משאית שנגח במחסום בכניסה לבית הלבן אינו אזרח אמריקאי, כך אומרים התובעים. סאי ורשית' קנדולה, בן 19 מפרברי סנט לואיס, הופיע אתמול בבית המשפט לאחר שהתנגש במחסום, ואז אמר שהוא מעריץ את הנאצים ורוצה "לתפוס את השלטון"

הנהג שפרץ מחסום בוושינגטון מעריץ את הנאצים ורוצה "לתפוס את השלטון"
הבית הלבן צילום: Pixabay

האיש שפרץ עם משאית לתוך מחסומים ליד הבית הלבן מוקדם יותר השבוע אינו אזרח אמריקאי, כך מסרו הרשויות ביום רביעי. סאי ורשית' קנדולה, צעיר בן 19 מפרברי סנט לואיס ככל הנראה ממוצא הודי, לבש סרבל כתום מהכלא בהופעתו הקצרה באולם בית המשפט, הראשונה שלו מאז התקרית ביום שני, כאשר התובעים ביקשו מעצר לפני משפט.

תובע ממשלתי אמר בבית המשפט שקנדולה אינו אזרח או תושב קבע חוקי. אבל מאוחר יותר, פקיד במשרד המשפטים אמר שקנדולה אכן מחזיק בגרין קארד לתושבות חוקית וקבועה בארה"ב. מוצאו הלאומי של החשוד לא הוזכר בבית המשפט.

תלמיד מכללה שהיה באותו צוות של תיכון עם קנדולה אמר ל-NBC News ביום שלישי ששניהם חברים בקהילה האמריקנית ההודית הגדולה בצ'סטרפילד, מיזורי.

הנאשם עשוי לעמוד בפני מספר אישומים כולל איום לפגוע בנשיא, סגן נשיא או בן משפחה ככל שהתיק יתקדם. הצעיר מפרברי סנט לואיס אמר לרשויות שהוא מעריץ את הנאצים וקיווה "לתפוס את השלטון" כך אמרו גורמים רשמיים.

 

 

ארה''ב נשיא ארה''ב הבית הלבן נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד