כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ראש הממשלה במדי נאצי

קרב בין רינה מצליח לאיתמר בן גביר: "הצביעות שלך נשפכת כמים"

העיתונאית רינה מצליח פרסמה כי השר בן גביר נתן לה לפני כשלושים שנה פוסטר של רבין במדי נאצי במהלך הפגנת הימין לפני הרצח. בן גביר לא נותר חייב והגיב | הפרסום מגיע ברקע ריאיון ב'עובדה' עם סוכן השב"כ אבישי רביב שכונה בעת שירותו "שמפניה"

קרב בין רינה מצליח לאיתמר בן גביר: "הצביעות שלך נשפכת כמים"
איתמר בן גביר/עמית סגל צילום: אוליביה פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

עיתונאית חדשות 12 פרסמה בטוויטר כרזה מסיתה בה נראה ראש הממשלה המנוח יצחק רבין מדי אס אס וטענה כי קיבלה אותה מלא אחר מאשר השר לביטחון לאומי כיום איתמר בן גביר, בהפגנות הימין נגד הסכם אוסלו שקדמו לרצח. מצליח פרסמה את הכרזה ברקע ריאיון של סוכן השב"כ אבישי רביב לאילנה דיין ובניגוד לדברי העיתונאי עמית סגל שטען בתוקף כי מי שחילק בפועל את הכרזות המסיתות היה רביב עצמו.

לאחר שידור הריאיון עם רביב בתוכנית 'עובדה', כתב עמית סגל בטוויטר: "אבישי רביב משקר בעובדה במצח נחושה. הוא זה שהעביר אישית לכתבי טלוויזיה את הפוסטרים של רבין במדי אס אס. סוכן שב"כ שמופעל במשך שנים, בידיעת הממשלה, ומעודד את הכפשת האופוזיציה על ידי כתבות פיקטיביות בערוץ של הממשלה על טקסי פולסא דנורא פיקטיביים. אוי לבושה".

מצליח פרסמה את הפוסטר שלטענתה קיבלה מבן גביר בעצמו לפני עשרות שנים וכתבה: "כבר הרבה זמן אני מחפשת את הכרזה הזאת שידעתי ששמרתי. היום התעקשתי למצוא. עמדת השידור של ערוץ 2 הצעיר היתה על הרמפה בדיוק מול המרפסת ההיא של כיכר ציון. הם היו שניים למטה בהמון שחילקו את הכרזות. שניים שהיינו רגילים לראות הרבה יחד. איתמר בן גביר ואבישי רביב. פיזית איתמר נתן לי את הכרזה".

איתמר בן גביר זעם על האשמה שהטיחה בו מצליח והגיב לה: "מוזר שחיכית כמעט 30 שנה כדי להגיד את הדברים הללו... הצביעות שלך נשפכת כמים, רואים לך". העיתונאי בן כספית התערב והגיב לבן גביר: "אה, גם לך, איתמר. בעיקר לך".

איש התקשורת שמעון ריקלין הגיב לפרסום של מצליח: "כל כך הרבה סיבובים על הכרזה שוועדת שמגר קבעה שסוכן השב"כ רביב הפיץ. קודם נגד ביבי שלא גינה עד שהוכח שלא יכול היה לראות כרזה בגודל של דף. ועכשיו נגד בן גביר שהיה ב'איל' עוד כשלא היה בוגר והלך אחרי רביב המבוגר ממנו. למה את וחברייך משתפים פעולה עם ההסתה הנלוזה והשקרית של השב"כ נגד הימין?".

איתמר בן גביר רינה מצליח רצח רבין יצחק רבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד