כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המשטרה פרסמה את זהותם

8 חשודים ישראלים נעצרו בדובאי בחשד לרצח תושב עכו

משטרת דובאי הודיעה על מעצר שמונה חשודים ישראלים ברצח תושב עכו רסאן שמסיה ופרסמה את זהותם. המשטרה המקומית פרסמה את תמונותיהם ושמותיהם של שמונת החשודים. המשטרה פרסמה כי "התקיפה הקטלנית נבעה מסכסוך מתמשך בין שתי משפחות"

ניידת של משטרת דובאי
ניידת של משטרת דובאי צילום: משטרת דובאי

הישראלי בדובאי: המשטרה בדובאי פרסמה בכניסת חג שבועות את תמונותיהם ושמותיהם של שמונת החשודים, והודיעה על מעצרם בחשד לרצח תושב עכו רסאן שמסיה. בפוסט בפייסבוק פרסמה המשטרה כי הם עצרו שמונה ישראלים בגלל "מותו של בן ארצם".

בפוסט נאמר: תוך פחות מ-24 שעות, עצרה משטרת דובאי את כל 8 האנשים הישראלים שהיו מעורבים בתקיפה קטלנית של גבר בן 33 מאותו לאום, רסאן שמסיה. המשטרה פרסמה כי "התקיפה הקטלנית נבעה מסכסוך מתמשך בין שתי משפחות".

הודעת המשטרה בדובאי על המעצר

משטרת דובאי פרסמה כי החשודים המעורבים בתקיפה הגיעו ממדינה אירופאית לצורך תיירות וקניות. תוך כדי טיול באזור עסקים בדובאי, הם נתקלו במקרה בקורבן בבית קפה, מה שהוביל לעימות ולתקיפה הדדית שבסופו של דבר הביאה למותו של הקורבן "עקב שימוש בכלי חד".

משטרת דובאי דיווחה כי העבריינים נמלטו מהמקום. עם זאת, ברגע שהמחלקה הכללית לחקירות פליליות קיבלה את הדיווח ממרכז הפיקוד והבקרה, הם גייסו צוותי בילוש מיוחדים, שסייעו בטכנולוגיות חכמות מתקדמות במרכז לניתוח נתונים פליליים, הם זוהו ואותרו, שניים מהחשודים המרכזיים נעצרו תוך 3 שעות מרגע האירוע.

שמונת החשודים

החשודים הם: חסן יאג'ורי, סאמח רובעי, סאלים רביע, מחמוד רביע, טל זיסלר, ראני קוואיש, עבדאללה ג'והר ומחמוד אלשייח.

משטרת דובאי אישרה כי היא עצרה את החשודים הנותרים וסגרה את תיק החקירה תוך 24 שעות והעבירה אותו לתביעה הציבורית להליכים משפטיים נגד המעורבים. משטרת דובאי ציינה עוד כי בין החשודים והקורבן היה סכסוך משפחתי במולדתם (ישראל), שהביא לרצח של צעיר בן 24 ב-6 במאי. משטרת דובאי הוסיפה כי התקרית בדובאי היא השלכה של הסכסוך המשפחתי הזה.

עבדאללה ח'ליפה אל מארי, מפקד משטרת דובאי, חזר על מחויבות דובאי לשמר את מעמדה של דובאי במונחים של בטיחות וביטחון. "התמיכה הבלתי מעורערת של המנהיגות החכמה שלנו אפשרה לסוכנויות הביטחון להתמודד עם כל מצב בצורה מקצועית, מורכבת ככל שתהיה, משטרת דובאי נותרה מסורה להבטיח את הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות ואבטחה, סיכול מהיר של פעילויות פליליות והבאת עבריינים לדין" הוא אמר.

עכו דובאי רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד