כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שעות בתור

תקלה בביקורת הגבולות בבריטניה גרמה לשיבושים כבדים

תקלה במערכת קבלת הנוסעים הנכנסים בנמלי התעופה בלונדון גרמה לתורים שנמשכו שעות | נוסע: "תורים של שעתיים רק כדי להגיע לתור האמיתי"

תקלה בביקורת הגבולות בבריטניה גרמה לשיבושים כבדים

תקלה חריגה בבריטניה גרמה במהלך היום (שבת) לעיכובים משמעותיים עבור נוסעים הנוחתים בכל נמלי התעופה בממלכה. התקלה המדוברת נבדקת בשעות האחרונות וכתוצאה ממנה נוסעים רבים דיווחו על תקלה בשערים האוטומטיים הסורקים דרכונים, כחלק ממערכת ביקורת הגבולות. תורים ארוכים מאוד של מאות אנשים בנמלי התעופה בלונדון ונוסעים דיווחו על שעות ארוכות של המתנה בתור.

"אנו מודעים לבעיה כלל ארצית במערכת הגבולות המשפיעה על הגעה לבריטניה", אמר דובר משרד הפנים הבריטי, שאחראי על מערכת ביקורת הגבולות והוסיף "אנחנו פועלים לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי ועומדים בקשר עם מפעילות הנמלים וחברות תעופה כדי למזער את הפרעה לנוסעים".

מהנהלת שדה התעופה 'היתרו', השדה העמוס ביותר בבריטניה, נמסר כי "נמל התעופה פרס צוות נוסף כדי לנהל את התורים ועובד עם משמר הגבול הבריטי כדי לסייע בפתרון הבעיה".

"מה קורה בנמל התעופה היתרו? זה עתה נחתתי לתוך כאוס מוחלט. תורים של שעתיים רק כדי להגיע לתור האמיתי", פרסם אחד הנוסעים בחשבון הרשת החברתית שלו.

היתרו עיכובים שדה תעופה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד