כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"מדובר בתאונה קשה מאוד"

בן 30 נהרג בהתהפכות רכב; הנהג עוכב לחקירה

בהתהפכות רכב הלילה בראשון לציון נהרג גבר בן 30, נוסע נוסף ברכב בשנות העשרים לחייו נפצע באורח בינוני והוא סובל מחבלות בראשו. המשטרה עצרה לחקירה את הנהג שנפצע באורח קל

בן 30 נהרג בהתהפכות רכב; הנהג עוכב לחקירה
התהפכות רכב בראשון לציון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בן 30 נהרג הלילה (ראשון) בהתהפכות רכב ברחוב יעקב פריימן בראשון לציון. גבר נוסף נפצע באורח בינוני וסובל מחבלת ראש. הנהג נפצע באורח קל.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 04:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתהפך ברחוב יעקב פריימן, פינת ד"ר יוסף בורג בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר אסף הרופא גבר נוסף כבן 25 במצב בינוני כשהוא סובל מחבלה בראשו.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, קוסטה קיבצ'נקו ופראמדיק מד"א סלבה וייצר, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב הפוך, מחוץ לרכב שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלת ראש וחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

"גבר נוסף בשנות העשרים התהלך במקום לאחר שיצא לבד מהרכב כשהוא נסער וסובל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

מדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה עכבה לחקירה תושב ראשל"צ בחשד למעורבות בתאונת דרכים עצמית בעיר, בה נהרג נוסע ברכבו.

בוחני התנועה של מרחב שפלה חוקרים החל משעות הבוקר נסיבות תאונת דרכים קטלנית סמוך לבית העלמין בראשל"צ, כאשר עפ"י גורמי רפואה נקבע מותו של נוסע ברכב והנהג נפצע באורח קל.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

 

התהפכות רכב ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד