י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אפעל בנחישות"

נתניהו מכריז על מלחמה ביוקר המחיה "ראש סדר העדיפות הלאומית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לנושא הבוער בישראל בתקופה האחרונה - יוקר המחיה, והודיע על הקמת ועדת שרים מיוחדת שתעסוק במאבק ביוקר המחיה בראשה יעמוד. "המלחמה ביוקר המחיה נמצאת בראש סדר העדיפות הלאומית של הממשלה שלנו"

נתניהו מכריז על מלחמה ביוקר המחיה "ראש סדר העדיפות הלאומית"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה ליוקר המחיה והודיע על הקמת ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה בראשה יעמוד. נתניהו הבהיר כי נושא יוקר המחיה נמצא בראש סדר העדיפויות.

נתניהו אמר: "בשבוע שעבר העברנו את התקציב הדו-שנתי ואת חוק ההסדרים. זהו צעד חשוב ליציבות כלכלית ולמאבק ביוקר המחיה. זהו צעד ראשון.

הנחיתי את מזכיר הממשלה להביא לישיבתה הבאה של הממשלה הצעת החלטה להקים ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה. אני אעמוד בראש הוועדה הזאת, יחד עם שר האוצר, שר הכלכלה, שרים נוספים וגורמי מקצוע.

אני מבקש מוועדת השרים להביא לי תכנית עבודה עם לוח זמנים מפורט וברור במאבק ביוקר המחיה בכל האמצעים, ובכללם: עידוד התחרות, הורדת מכסים ושבירת מונופולים", אמר.

נתניהו הוסיף: "המלחמה ביוקר המחיה נמצאת בראש סדר העדיפות הלאומית של הממשלה שלנו. אנחנו נפעל בנחישות ובעוצמה כדי להוריד מחירים בכל התחומים. אני משוכנע שבעבודה משותפת, עם התקציב שהעברנו ועם הרפורמות בחוק ההסדרים, אנחנו נצליח לבלום את יוקר המחיה ולסייע לכל אזרחי ישראל".

ראש הממשלה הודיע גם כי, "בנוסף, אנחנו נקים היום ועדת שרים לטיפול בצרכי העדה האתיופית בישראל. זה המשך לוועדות השרים שהקמתי בממשלות שבהן כיהנתי כראש ממשלה, שהתמקדו בצרכים של הקהילה והביאו הישגים חשובים.

אני מודע לכך שיש עוד אתגרים, אבל הוועדה הזאת היא המכשיר להמשיך לקדם את אחינו ואחיותינו, בני ובנות העדה האתיופית בישראל. אני יודע שאזכה לשיתוף פעולה מכל המשרדים, כפי שהיה עד עכשיו".

בנימין נתניהו יוקר המחיה ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד