י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נמשכות התפילות לרפואתו

במחלקת טיפול נמרץ: מה הטריד את ראש הישיבה והפתרון שנמצא

בעיצומו של חג השבועות אחרי שאושפז בבית החולים, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין היה מוטרד מהברכה של 'עירוב תבשילין' שעשה בביתו בערב החג כדי שיוכל להדליק את נרות השבת. בבית החולים נמצא הפתרון. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא מתוך מחלקת טיפול נמרץ ב'מעייני'

במחלקת טיפול נמרץ: מה הטריד את ראש הישיבה והפתרון שנמצא
ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין צילום: שוקי לרר

אשפוזו של ראש הישיבה ומנהיג הציבור הליטאי הגאון רבי גרשון אדלשטיין בעיצומו של ליל חג השבועות הביא לדאגה גדולה בעולם התורה בעיר בני ברק שם פשטה השמועה בכל בתי הכנסת בעיר שהעתירו בתפילה בעיצומו של החג לרפואתו. 

ראש הישיבה פונה ברכבו הפרטי בהוראתו שכן הדבר היה בגדר פיקוח נפש, ראש הישיבה קיבל במיידי את הטיפול הרפואי במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'מעייני הישועה', שם נערכו התפילות ושם גם סעד את סעודות החג והשבת עם כמה מבני המשפחה המצומצמת. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר התפילה ראש הישיבה היה שרוי בדאגה בבית החולים, זאת מכיוון שבערב החג בעת ששהה בביתו הוא בירך ועשה 'עירוב תבשילין' אך לבסוף לא עשה שום מלאכה כי בבית החולים אי אפשר להדליק נרות שבת במחלקה. משכך, ראש הישיבה ביקש לעשות מלאכה כלשהי שלא ייכשל חלילה בברכה לבטלה.

וכך, בעיצומו של החג הביאו לראש הישיבה סיר קטן לחדרו במחלקת טיפול נמרץ, שם ערבב ראש הישיבה את המרק בכדי שיהיה לו חלק בבישול, לצורך הברכה של עירוב תבשילין בערב החג שלא תהיה ברכה לבטלה.  

בתוך כך, נמשכות התפילות בעולם התורה לרפואתו השלמה של ראש הישיבה ובהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל לכלל תלמידי הישיבות, אברכי הכוללים וילדי התתי"ם לומר בסיום התפילות שני פרקי תהילים לרפואתו השלימה של ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הרב גרשון אדלשטיין עירוב תבשילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד